Toyota kaubamärk Pariisi autonäitusel Paris Motorshow 2006 ja lisateave põhjapanevatest tehnoloogiatest sõidukite taga.
Toyota toodete lai valik Euroopas on Pariisi 2006. aasta autonäitusel esindatud oluliste uudistoodetega mitmes autoklassis. Toyota väljapaneku publikumagnetiks on:

Seestpoolt väljapoole projekteeritud Auris on Toyota uus kontseptsioon - maksimaalne siseruum ja mugavus koos haarava sõiduelamusega. Seega kehastab Auris Toyota vilka selguse disainifilosoofiat – energiline vaade ettepoole, säilitades selge seisukoha otstarbekuse ja ratsionaalsuse osas.
Uus Yaris TS

Uus Avensis

MORE POWERFUL HILUX

Uute mootorite rivvi kuulub näiteks suure töövõime ja tippmomendiga 3,0-liitrine D-4D-diisel, mis aitab Hiluxil edukalt konkureerida üha laienevas puhkepikapite turusegmendis. Samal ajal on täiustatud ka praegust 2,5-liitrist D-4D-diislit, mille võimsus on nüüd 120 DIN hj ja moment oma klassi parim 325 Nm.
Toyota TF 106
