Аксессуары
Наиболее популярные выборы
Защищает краску на дверях за рейками от царапин.
Toyota ProTect kaitseb teie autot seest ja väljast andes samas uue auto välimuse aastateks. Erinevalt tavalistest vahadest ja kaitsevahenditest võib Toyota ProTecti kasutada nii salongi tekstiilpindadel, valuvelgedel kui ka kere värvipinnal, müügil eraldi toodetena. Toyota ProTect teeb auto hooldamise lihtsaks. Säästad aega, raha ning keskkonda.
vaata videot: http://www.youtube.com/watch?v=7r3U8e_J8B8&feature=plcp
Sisaldab: Tulekustuti 1 kg, esmaabipakk, tõkiskingad, ohutusvest, lumehari.
Järelhaagise maksimaalne lubatud mass koos/ilma piduriteta, kg:
1,6B 1300/450
1,8 hübriid 750/450
Maksimaalne vertikaalne koormus konksule 75 kg.
Все дополнительное оборудование
Max 20A. Pilt on illustratiivne.
Autonoomsed eelsoojendid
Kaugkäivitus auto puldigaIstu sooja autosse - käivita auto toast!
Kui auto püsib enamuse ajast puldi leviraadiuses, on auto eelsoojendus kaugkäivituse näol kõige mugavam ja soodsam viis auto enne sõitu üles soendada.
Vajuta auto puldil 3 korda lukustuse nuppu (või lukku-lahti-lukku) ja mootor käivitub. Erinevalt Webastost või Ebersprächerist ei paigaldata autosse täiendavaid paake, pumpi ega voolikuid. Piisab elektroonilisest moodulist ning paigalduseks kulub 3-5h. Eriti hästi sobib distantskäivitus bensiini ja hübriidajamiga sõidukitele. Diiselmootori puhul veendu eelnevalt, et auto kohapeal käies ka salongi soojendab.
Talvel soojendab, suvel jahutab
Lisaks auto soojendamisele, saab kaugkäivitust palaval ajal kasutada ka jahutamiseks. Kui autol on fikseeritud asendiga istmesoojendused, saab ka need talvisel ajal eelnevalt sisse jätta. Mõningatel uutel autodel lülituvad istmesoojendused sisse automaatselt, sõltuvalt välistemperatuurist. Diiselmootoritega autodel on tihti tehasepoolne lisasoojendi mis samuti aktiveerub kui mootor käivitada.
Laeb ka akut
Töötava mootoriga generaator töötab ning toimub ka auto aku laadimine. See on oluline neile kel igapäevased sõidud on lühikesed. Nt. autonoomsed soojendusseadmed nagu Webasto ja Eberspäsher akut ei lae, vastupidi tarbivad voolu. Elektriga soojendid nagu Defa või Calix auto akut ei kurna aga vajavad auto kõrval elektripistikut. Lisaks on autos puhur.
Turvaline
Meie pakutav lahendus ei kahanda auto ärandamiskaitset, tänu “immo bypass’ile” ei loovutada autosse ühtegi pulti ega immobilaiseri transponderit. Auto originaal turvavarustus säilib. Uksed ja rool jäävad lukku ning ilma auto puldi või võtmeta autoga ära ei saa sõita.
Turvamutrid/poldid
Alarmid
Immobilaiserid
PIN-код immo Sanji ZX40-KPW иммобилайзер базируется на PIN-коде, т.е. для запуска автомобиля недостаточно того, что у Вас есть, а необходимо то, что Вы знаете.
Отпадает возможность потери, кражи или копирования ключа иммобилайз
Erinevalt transponder tüüpi immobilaisertest ei ole PIN-koodiga immobilaiseri puhul vaja karta ei transponderi kaotust, vargust ega koodi kopeerimist.
Piisab õige numbrikombinatsiooni teadmisest ja selle enda teada hoidmisest.
Koodi pikkus võib olla 1-5 numbrikohta,
kuid pidage silmas, et mida pikem kood seda kauem kulub aega selle sisestamiseks.
Arvestades, et süsteem blokeerub iga kolmanda vale koodi sisestamise järel,
on ka 2-kohalise koodi ära arvamise tõenäeosus väike.
Ebatõenäoline, et autovaras Teie koodi "ära arvamisega" üldse vaeva hakkab nägema.
Koodi võite muidugi igal ajal muuta või kui laenate autot kolmandatele isikutele, lülitada immobillaiser selleks ajaks teenindusrežiimi.
Erinevalt enamlevinumatest PIN-koodi immobilaiseritest ei ole CH 339`l kohmakat sõrmistikku millele autos sobiva koha leidmine võib osutuda katsumuseks.
Kuigi CH 339`l on kuni 5 PIN koodi numbrikohta, on tema sõrmistikul, mis on tõeliselt miniatuurne, kõigest 2 nuppu. Auto salongi välimust muudab see pisike sõrmistik minimaalselt ja loomulikult võib ta üldse silma alt eemale panna.
Muu
Механическое противоугонное устройство
Блокирует коробку или рычаг передач.
Устанавливается стационарно на кузов автомобиля
Не портит внешний вид автомобиля.
Удобно использовать.
Очень долго нейтрализуется.
Veokonksud
Järelhaagise maksimaalne lubatud mass koos/ilma piduriteta, kg:
1,6B 1300/450
1,8 hübriid 750/450
Maksimaalne vertikaalne koormus konksule 75 kg.
Katuseraamid
Kandevõime 75 kg
Rattahoidjad katusele
Tänu ainulaadse disainiga raamihoidjale ja rattaalusele konstruktsioonile asetatakse ratas automaatselt õigesti kohale.
- Jalgratat kinnitamine on kiire ja lihtne – pingutusmomendi nupp kontrollib jalgrattaraami pingutusmomenti ja näitab, millal ratas on õigesti paigaldatud.
- Surve jaotatakse suurte, pehmete haardekäppade abil, mis kohanduvad rattaraamiga, vähendades seega raami kahjustamise ohtu.
- Paigaldamine on ohutu – tänu haardekäpa pikendatud alaosale on ratta kukkumine välistatud.
- Rattad on kindlalt paigal – rattad on nutika disaini ja kiirvabastusrihmadega rattahoidikutes kindlalt paigal.
- Hoidiku saab hõlpsalt tööriistu kasutamata teisaldada ühelt auto küljelt teisele.
- Maksimumkaal ratta kohta on 20 kg.
- T-soone adapterid (20x20 mm) on kaasas rattahoidiku vahetuks kinnitamiseks katusetalade T-soontesse.
- Vastab City Crash normidele.
- maks. rehvi laius 3"
Tänu ainulaadse disainiga raamihoidjale ja rattaalusele konstruktsioonile asetatakse ratas automaatselt õigesti kohale.
- Jalgratat kinnitamine on kiire ja lihtne – pingutusmomendi nupp kontrollib jalgrattaraami pingutusmomenti ja näitab, millal ratas on õigesti paigaldatud.
- Surve jaotatakse suurte, pehmete haardekäppade abil, mis kohanduvad rattaraamiga, vähendades seega raami kahjustamise ohtu.
- Paigaldamine on ohutu – tänu haardekäpa pikendatud alaosale on ratta kukkumine välistatud.
- Rattad on kindlalt paigal – rattad on nutika disaini ja kiirvabastusrihmadega rattahoidikutes kindlalt paigal.
- Hoidiku saab hõlpsalt tööriistu kasutamata teisaldada ühelt auto küljelt teisele.
- Maksimumkaal ratta kohta on 20 kg.
- T-soone adapterid (20x20 mm) on kaasas rattahoidiku vahetuks kinnitamiseks katusetalade T-soontesse.
- Vastab City Crash normidele.
- maks. rehvi laius 3"
Ratta maks. lubatud kaal 20 kg
Maks. rehvi laius 3"
Ratta raami maks läbimõõt ovaalsel 80x100 mm, ümmargusel 22-80 mm.
Võimalik kasutada auto mõlemal küljel.
Держатель колеса на крышу, из стали, покрыт пластиком. Легко устанавливается как на аэробалки, так и на четырехугольные алюминиевые балки. На держатель можно прикрепить колесо с диаметром трубы рамы 22-70 мм. Колесо прикрепляется к держателю, а держатель устанавливается на крышу.
Держатель колеса на крышу, из алюминия. Легко устанавливается как на алюминиевые аэробалки, так и на четырехугольные балки. Для крепления колеса к держателю необходимо снять переднее колесо. Колесо прикрепляется к держателю, а держатель устанавливается на крышу. К этому держателю колеса рекомендуем приобрести так
Rattahoidjad konksule
Kõige mugavam täielikult kokkuklapitav kahe jalgratta hoidik sobib kõigile ratastele (ka elektrijalgratastele). Kahe lihtsa liigutusega kokkuklapitav mugavaks paigaldamiseks, käsitsemiseks ja hoiustamiseks.
Hoiustamise lihtsustamiseks kokkuvolditav, piisavalt kompaktne auto pagasiruumis hoidmiseks.
Optimaalse ohutuse ja nähtavuse saavutamiseks ühtib adapteri 9761 abil Thule Lightboard 976ga.
Otstel olevad helkurid pakuvad liikluses täiendavat kaitset.
Enamikule haakekonksudele sobiv nutikas kinniti.
Kaasas on rihmad rataste kinnitamiseks.
Kummikattega raamihoidjad hoiavad rattaid tugevalt paigal ning kaitsevad nende raame samal ajal kriimustuste eest.
Jalgrattahoidjat saab tahapoole kallutada, võimaldades pagasiruumile juurdepääsu ilma rattaid maha laadimata.
Kandevõime 45 kg, kallutatav koos ratastega. Rattad ja rattahoidja lukustatavad lisa trossluku abil
Thule kompaktseim ja kergeim jalgrattahoidik igapäevaseks kasutuseks (3–4 jalgratta jaoks)
Tänu haakekonksu kinnituse stabiilsusele on hõlpus hoidikut enne pingutuskäepideme sulgemist kinnitada ja reguleerida.
- Neljanda jalgratta adapteri ( 69-926-1) kasutamisel on võimalik hoidikule mahutada neli jalgratast.
- Hõlbus jalgrataste kinnitamine eemaldatavate rattakandurite abil.
- Tänu ühe toiminguga pikendatavatele rattahoidikutele saab transportida ka laiema teljevahega jalgrattaid.
- Nutika jalapedaaliga kallutuse abil pääseb pakiruumile hõlpsalt ligi ka siis, kui jalgrattad on hoidikule kinnitatud.
- Pikad pumppannaldega rattarihmad rataste mugavaks kinnitamiseks.
- Lihtne hoiule panemiseks kokku klappida – mahub peaaegu igasse pakiruumi.
- Lukustab jalgrattad hoidiku külge ja hoidiku haakekonksu külge (lukud on komplektis kaasas).
- Eelnevalt kokku pandud, ühtki tööriista pole vaja.
- Vastab City Crash normidele.
- Kandevõime (jalgrattad) 3(4) Kandevõime (kg) 60 Sobivad rehvimõõtmed All Jalgratta maksimaalne kaal 25 kg Jalgratastevaheline kaugus 19 cm Pikkus (cm) 103 cm Laius (cm) 74 cm Kaal (kg) 18.9 kg Sobivad raamimõõtmed 22-80 mm Eemaldatavad raamihoidikud Kallutatav koos jalgratastega Ühe võtme süsteemiga ühilduv Sobib välise varurattaga autole Vaja adapterit: Varuratta adapter Thule VeloCompacti jaoks Sobib enamikule ketaspiduritega jalgratastele Tagatuled Toitepistik 7-pin TÜV kinnitus Vastab City Crash normidele
Thule kompaktseim ja kergeim jalgrattahoidik igapäevaseks kasutuseks (2 jalgratta jaoks)
Hõlbus jalgrataste kinnitamine eemaldatavate rattakandurite abil.
- Tänu ühe toiminguga pikendatavatele rattahoidikutele saab transportida ka laiema teljevahega jalgrattaid.
- Nutika jalapedaaliga kallutuse abil pääseb pakiruumile hõlpsalt ligi ka siis, kui jalgrattad on hoidikule kinnitatud.
- Reguleeritav ühekäekinnitus hoidiku hõlpsaks kinnitamiseks.
- Pikad pumppannaldega rattarihmad rataste mugavaks kinnitamiseks.
- Lihtne hoiule panemiseks kokku klappida – mahub peaaegu igasse pakiruumi.
- Lukustab jalgrattad hoidiku külge ja hoidiku haakekonksu külge (lukud on komplektis kaasas).
- Eelnevalt kokku pandud, ühtki tööriista pole vaja.
- Vastab City Crash normidele.
- Kandevõime (jalgrattad) 2 Kandevõime (kg) 46 Sobivad rehvimõõtmed Kõik Jalgratta maksimaalne kaal 25 kg Jalgratastevaheline kaugus 19 cm Pikkus (cm) 103 cm Laius (cm) 59 cm Kaal (kg) 14.3 kg Sobivad raamimõõtmed 22-80 mm Eemaldatavad raamihoidikud Kallutatav koos jalgratastega Ühe võtme süsteemiga ühilduv Sobib välise varurattaga autole Vaja adapterit: Varuratta adapter Thule VeloCompacti jaoks Sobib enamikule ketaspiduritega jalgratastele Tagatuled Toitepistik 7-pin TÜV kinnitus Vastab City Crash normidele
Lihtsalt paigaldatav rattahoidja või välimise jalgratta külge komplekti kuuluvaid rihmu kasutades.
на два колеса
Katuseboksid
Kandevõime 75 kg
Mõõdud 2285x384x948 mm
Mass: 25.5 Kg
Maht 512 l
Kandevõime 75 kg
Mõõtmed 1908x456x900 mm
Mass: 20.0 Kg
Maht 479 l
Kandevõime 75 kg
Mõõdud 1704x417x861 mm
Mass: 17.5 Kg
Maht 415 l
Kandevõime 75 kg
Mõüõtmed 2107x436x913 mm
Mass: 26.8 Kg
Maht 510 l
Pagasiruumi tarvikud
Käetoe tüüpi jahutus- / soojenduskast, paigaldamiseka tagumistele istmetele. Kinnitada turvavööga vastavalt juhendile. Toitejuhtme vigastuste vältimiseks pöörata sellele, et see ei satuks istmesiinide vahele.
Ei tohi kasutada esiistmetel ja toiteallikana võib kasutada 12 V pistikupesasid, mis asuvad juhi istmest tagapool.
Jahutab max 20 kraadi välistemperatuurist madalamale(ei külmuta). Soojendab max 65 kraadini.
Mõõdud 44x20x30 cm, kaal 3,1 kg
прочный, черный нейлоновый складной ящик с 6 отделениями.
Kandevõime 10 kg
Mõõdud:
kokku klapituna 475x335x20 mm
laiali laotatuna 715x855 mm
kastina 475x335x200 mm
Хорошее решение для размещения мелких предметов в багажном отделении. Ящик складывается. Габариты: 61* 35,5* 30,5 см. Объем 66 л.
Katuseraami tarvikud
Kaitseb hoiustamisel katuseraame tolmu ja kriimustuste eest. Materjal: PVC ja polüester.
Paigaldatav ainult T-soonega katuseraamidele
Laius 58 cm
Lukustatav
Paigaldatav ainult T-soonega raamidele
Laius 77 cm
Lukustatav
Muu
Parkimisandurid
Только голосовые указания
4 датчика
summer
радиус 0,3 - 1,5 м
НОВОЕ программное обеспечение - время реагирования 0.08 сек
Kere kaitsekiled, -katted, -liistud
Защищает краску на дверях за рейками от царапин.
Salongimatid
Põhjakaitsed
Turvavarustus
Неоново-желтый светоотражающий жилет
Sisaldab: Tulekustuti 1 kg, esmaabipakk, tõkiskingad, ohutusvest, lumehari.
Содержит огнетушитель 1 кг, аптечку первой помощи, противоаткатные упоры, компактная сумка.
Содержит: огнетушитель 2 кг, аптечка первой помощи,противооткатные опоры, знак аварийной остановки, рабочие перчатки, компактная сумка.
Hooldusvahendid ja autokeemia
Kuna tegemist on vee baasil värviga, siis novembrist - märtsini tellimisel läbikülmumise ohu tõttu tootele garantiid ei saa anda.
Toyota ProTect kaitseb teie autot seest ja väljast andes samas uue auto välimuse aastateks. Erinevalt tavalistest vahadest ja kaitsevahenditest võib Toyota ProTecti kasutada nii salongi tekstiilpindadel, valuvelgedel kui ka kere värvipinnal, müügil eraldi toodetena. Toyota ProTect teeb auto hooldamise lihtsaks. Säästad aega, raha ning keskkonda.
vaata videot: http://www.youtube.com/watch?v=7r3U8e_J8B8&feature=plcp
Toyota ProTect kaitseb teie autot seest ja väljast andes samas uue auto välimuse aastateks. Erinevalt tavalistest vahadest ja kaitsevahenditest võib Toyota ProTecti kasutada nii salongi tekstiilpindadel, valuvelgedel kui ka kere värvipinnal, müügil eraldi toodetena. Toyota ProTect teeb auto hooldamise lihtsaks. Säästad aega, raha ning keskkonda.
vaata videot: http://www.youtube.com/watch?v=7r3U8e_J8B8&feature=plcp
Kuna tegemist on vee baasil värviga, siis novembrist - märtsini tellimisel läbikülmumise ohu tõttu tootele garantiid ei saa anda.
Toyota ProTect kaitseb teie autot seest ja väljast andes samas uue auto välimuse aastateks. Erinevalt tavalistest vahadest ja kaitsevahenditest võib Toyota ProTecti kasutada nii salongi tekstiilpindadel, valuvelgedel kui ka kere värvipinnal, müügil eraldi toodetena. Toyota ProTect teeb auto hooldamise lihtsaks. Säästad aega, raha ning keskkonda.
vaata videot: http://www.youtube.com/watch?v=7r3U8e_J8B8&feature=plcp
Rehvitarvikud
Muu
(RFID / NFC) / Võtmevaba sisenemisega auto võtme kaitsevutlar on valmistatud kvaliteetsest nahast ja kaitseb Teie autovõtme raadiosignaale pahatahtliku kasutuse eest ja vähendab oluliselt autovaraste võimalusi saada pahatahtlikult Teie autovõtme raadiosignaali oma valdusesse. KEY SAFE vutlari tootmisel on kasutatud spetsiaalseid kõrgtehnoloogilisi isolatsioonimaterjale, mis blokeerivad raadiosignaali leviku. Vutlar omab TÜV sertifikaati ning on testitud Bundeswehri Ülikoolis. Autovaraste elu on olnud suhteliselt lihtne, raadiosignaal (RFID / NFC), mis levib auto ja autovõtme vahel on neile nagu auto tagavaravõti. KEY SAFE vutlarit kasutades teete nende ettevõtmise oluliselt keerulisemaks ja kaitsete oma vara veelgi paremini.
KEY SAFE võtme turvavutlar ei paku 100% kaitset autovarguse eest, kuid aitab seda oluliselt vähendada.
https://www.youtube.com/watch?v=XIHwnZmdK98
Dekoratiivdetailid kerele
Kroom- ja muud iluliistud
Muu
Toonklaasi läbipaistvuse ligikaudseid erinevaid variante saab proovida siin: http://northamerica.llumar.com/choose-a-product/automotive-film-viewer#.Uonz5ncihCo
Spoilerid
Dekoratiivdetai salongi
Pagasiruumi tarvikud
Intelligentne energiasäästuahel
Individuaalselt reguleeritav temperatuur
Jahutusjõudlus kuni 27 ° C ümbritseva keskkonna temperatuurist madalamal ja soovi korral soojendusfunktsioon saavutab temperatuurid kuni kuni +65 ° C
Salongimatid
Multimeediaseadmed
Reguleeritav hoidik nii vertikaal- kui ka horisontaalsuunas. Sobib peaaegu kõikidele tahvlitele.
Sony STRAVIS 2 sensor toetab 1440P 60fps salvestusrežiimi ning tagab detailirohke pildi nii päeval
kui öösel. Parandab dünaamilist ulatust vähese valgusega tingimustes, vähendab müra ja säilitab
detailsuse. IMX675 sensor tasakaalustab automaatselt valgustatust, et saavutada parem
detailsus öisel salvestamisel.
Pardakaamera saab ühendada Viofo nutiseadme rakendusega ülikiire 5GHz WiFi abil.
Rakenduses saab määrata seadme seadistusi, vaadata eelvaadet, alla laadida salvestisi.
Parkimisrežiim võimaldab salvestada pargitud sõiduki ees toimuvat.
Sisseehitatud GPS-moodul võimaldab salvestada asukoha, kiiruse ja aja andmed.
Kaamera on varustatud SUPERKONDENSAATORIGA, mis võimaldab kaameral taluda kõige
külmemat külma või kõrgemat kuumust, garanteerib ohutuse ja pikema eluea kui akuga
pardakaamerale
Viofo A119 Mini on Viofo kõige uuem seeria, kus kaamera korpus on võimalikult väike kuid sisu on jäänud sama heaks kui senised Viofo kaamerad.
Diskreetne pardakaamera
Kaamera paigaldatakse peegli taha peitu nii, et ta varjaks juhi vaatevälja minimaalselt. Kõik juhtmed jäävad paigaldusel peitu ja sigaretisüütaja jääb vabaks – ei mingeid rippuvaid juhtmeid!
GPS
GPS antenn asub seadme kinnitustallas (komplektis on veel teinegi tald – ilma GPS’ita). Toitejuhe kinnitub talla külge (kaabel vähem nähtav). GPS abil seadistub automaatselt kellaaeg ning videos on näha ka sõiduki kiirus ja asukoht (pikkus ja laiuskraadid).
Detailne video
Sony Stravis IMX335 5MP Sensor ja Quad HD+ resolutsiooniga 2560*1600P tagab väga detailse pildi. Normaalsetes oludes on näha ka vastutuleva auto number. Objektiivi suur F1.6 ava tagab kõrge tundlikkuse ka piiratud valgusoludes ehk video on täiesti okei ka hämaras sõites.
Soovi korral saab objektiivi ette soetada ka CPL ehk polarisatsioonifiltri, mis vähendab peegeldusi (nt kui auto enda armatuur peegeldub klaasile).
Lihtne seadistada
Tänu väikesele ekraanile on võimalik pardakaamera sätteid läbi intuitiivse menüü lihtsalt muuta, samuti reguleerida kaamera vaatenurk (kaamera liigub üles-alla, paremale-vasakule) ja soovi korral vaadata ka salvestatud klippe. Kui auto juba sõidab, lülitab ekraan end välja.
Parking Mode
Püsivooluga ühendatud kaamera jälgib ümbrust ka siis kui auto on pargitud. Sellisel juhul toimub filmimine väikese kaadrisagedusega. Kui kaamera tuvastab G sensori abil kokkupõrke/põrutuse, lülitub kaamera ümber kvaliteetsele filmimise režiimile ning lukustab selle faili, mida ei ole võimalik üle filmida.
VIOFO ÄPP
VIOFO ÄPP võimaldab näha otsevaadet kaameratest ning seadeid, saab nutitelefoni abil reguleerida. Koos reaalajas kuvaga on VIOFO ÄPP-l võimalus videoid / pilte otse oma telefoni alla laadida. Ühendus toimub kaamera ja telefoni abil WiFi kaudu.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.viofo.viofo&hl=et&gl=US
https://apps.apple.com/us/app/viofo/id1249235162
Inverterid
Mürasummutuskomplektid
Uksed: välis- ja siseplekid kaetakse 2mm paksuse ning alumiiniumiga kaetud matiga
ja välisplekile lisatakse teise kihina 6mm vetthülgav matt.
Polstrite tagumine külg kaetakse 15mm paksuse vahtpoleüretaanist matiga.
Pagasiruum ja tagumised rattakoopad: põhi kaetakse 2mm ja koopad 3mm alu.matiga.
Rattakoobastele lisatakse teise kihina 35mm vahtpolüuretaanist matt ja pagasiruumi põhjale lisatakse
teise kihina 4mm paksune vahtpolüetüleenist matt.
Kapott - originaalkatte alune kaetakse 3mm alu.matiga.
Esitiivad ja koopad - kaetakse 2mm alu.matiga.
Põhi - salongi põhi kaetakse 2mm alu.matiga ja teise kihina 4mm paksuse vahtpolüetüleenist matiga.
Lagi - kaetakse 2mm alu.matiga ja teise kihina 4mm paksuse vahtpolüetüleenist matiga.
Uksed: välis- ja siseplekid kaetakse 2mm paksuse ning alumiiniumiga kaetud matiga
ja välisplekile lisatakse teise kihina 6mm vetthülgav matt.
Polstrite tagumine külg kaetakse 15mm paksuse vahtpoleüretaanist matiga.
Pagasiruum ja tagumised rattakoopad: põhi kaetakse 2mm ja koopad 3mm alu.matiga.
Rattakoobastele lisatakse teise kihina 35mm vahtpolüuretaanist matt ja pagasiruumi põhjale lisatakse
teise kihina 4mm paksune vahtpolüetüleenist matt.
Kapott - originaalkatte alune kaetakse 2mm alu.matiga.
Esitiivad ja koopad - kaetakse 2mm alu.matiga.
Põhi - salongi põhi kaetakse 2mm alu.matiga
Uksed: välis- ja siseplekid kaetakse 2mm paksuse ning alumiiniumiga kaetud matiga.
Polstrite tagumine külg kaetakse 15mm paksuse vahtpoleüretaanist matiga.
Pagasiruum ja tagumised rattakoopad: põhi ja koopad kaetakse 2mm alu.matiga.
Rattakoobastele lisatakse teise kihina 35mm vahtpoleüretaanist matt.
Kapott - originaalkatte alune kaetakse 2mm alu.matiga.
Esitiivad ja koopad - kaetakse 2mm alu.matiga.
Uksed: välis- ja siseplekid kaetakse 2mm paksuse ning alumiiniumiga kaetud matiga
ja välisplekile lisatakse teise kihina 6mm vetthülgav matt.
Polstrite tagumine külg kaetakse 15mm paksuse vahtpoleüretaanist matiga.
Pagasiruum ja tagumised rattakoopad: põhi kaetakse 2mm ja koopad 3mm alu.matiga.
Rattakoobastele lisatakse teise kihina 35mm vahtpolüuretaanist matt ja pagasiruumi põhjale lisatakse
teise kihina 4mm paksune vahtpolüetüleenist matt.
Kapott - originaalkatte alune kaetakse 3mm alu.matiga.
Esitiivad ja koopad - kaetakse 2mm alu.matiga.
Põhi - salongi põhi kaetakse 2mm alu.matiga ja teise kihina 4mm paksuse vahtpolüetüleenist matiga.
Lagi - kaetakse 2mm alu.matiga ja teise kihina 4mm paksuse vahtpolüetüleenist matiga.
Lisaks Large paketile, töödeldakse kõiki võimalikke polstreid 2mm alu.mati ja vahtpoleüretaanist matiga.
Muu
Hind on toodud näitena iPhone G4 passiivhoidik Corolla keskkonsoolile. Kuna erinevaid variante on tuhandeid siis vaata ka www.brodit.comja küsi pakkumist endale vajaliku seadme ja auto jaoks.
Auto mudelikohased hoidikute alused paigaldatakse armatuurlaua või aknaposti külge ilma ühegi kruvita auto sisustust rikkumatta. Vastava elektroonikaseadme hoidik kinnitatakse kruvidega auto mudelikohase hoidiku külge. Aluseid ei ole mitte ainult telefonidele vaid väga erinevatele elektroonikaseadmetele, mida saab autos kasutada.
Hind on toodud näitena iPhone 6 aktiivhoidik(ühendatuna statsionaarselt auto vooluvõrku) Rav4 keskkonsoolile. Kuna erinevaid variante on tuhandeid siis vaata ka www.brodit.com ja küsi pakkumist endale vajaliku seadme ja auto jaoks.
Auto mudelikohased hoidikute alused paigaldatakse armatuurlaua või aknaposti külge ilma ühegi kruvita auto sisustust rikkumatta. Vastava elektroonikaseadme hoidik kinnitatakse kruvidega auto mudelikohase hoidiku külge. Aluseid ei ole mitte ainult telefonidele vaid väga erinevatele elektroonikaseadmetele, mida saab autos kasutada.
вперед на центральную консоль
Tires
naastrehve võib sõidukil kasutada alates 15. oktoobrist kuni 1. maini
naastrehve võib sõidukil kasutada alates 15. oktoobrist kuni 1. maini
naastrehve võib sõidukil kasutada alates 15. oktoobrist kuni 1. maini
naastrehve võib sõidukil kasutada alates 15. oktoobrist kuni 1. maini
Rims
Rattad
Rehvitarvikud
Materjal: polüester
sobib13-19" rehvidele sõltuvalt rehvi profiilist.
Ei sobi kõikidele rehvidele
Android box on USB teel ühilduv kompaktne seade, mille ühendamisel auto arvab, et tegemist on telefoniga kuid tegelikult on see täiesti iseseisev Android süsteem, mis muudab auto ekraani tõeliseks meelelahutuskeskuseks.
Selleks, et kasutada seadet, peab teie auto multimeedia toetama Carplay funktsiooni.
Kontrolli kas sinu autol on see tugi olemas.
Autod mille Carplay/Android Auto ühendus toimub AINULT juhtmevabalt (senini teada BMW) siis toode kahjuks ei tööta
Paigaldamine imelihtne
Boxi on lihtne ühendada iga autoga, millel on otseühendus USB pesaga, kasvõi Type-C variandiga.
Autod, millel on usb pesa keskkonsooli käetoe all on, eriti mugav ja jääb täiesti silme eest nähtuvuks
Plug & Play
Seadme ühendamisel on kõik koheselt kasutatav, interneti toel rakenduste kasutamiseks on vajalik telefonist jagada interneti (Hotspot ehk mobiilne kuumkoht) või kasutada nano sim kaarti, millel on olemas interneti maht.
Tehase poolt on peale paigaldatud Netflix, Youtube ja Play Store mis sisaldab miljoneid rakendusi, mida saab alla laadida ja nautida otse autoekraanilt.
Telepilt otseülekandena
Kui teil on olemas leping Go3 või Telia TV’ga, siis ei jää nägemata ükski epoisood Kättemaksu Kontorist või otse värsked uudised Reporterist.
Seadmele saab ühendada Micro SD kaardi ning selle pealt vaadata enda lemmikfilme ilma interneti kasutamata.
Selleks on olemas ka parim videofilmide vaatamiseks VLC rakendus.
Kõik funktsioonid töötavad ka autoga sõites!
Iseseisev Android
Ei pea ostma pere igasse autosse uut seadet vaid saab kasutada ühte ning miski ei lähe kaduma.
Seadmel on 64GB sisemälu ning kõik mis on sinna peale paigaldatud ja salvestatud käivad Boxiga kaasas.
Alles jääb ka Carplay
Kuna Android Box võtab üle olemasoleva Carplay funktsiooni autos, siis sidudes telefon ära Bluetoothi kaudu Boxiga jääb alles ka juhtmevaba
Android Auto ning Carplay. Autod, millel ei ole juhtmevaba lahendust Android Auto ja Carplay puhul siis lisandub ka see funktsioon.