Lumiste mägede ja maalilise järve taustal peetav Genfi autonäitus on kui sõõm värsket õhku kõigi autohuviliste jaoks, kes soovivad end selle valdkonna uusimate saavutustega kursis hoida. Tänavu jääb aga kaunis loodus tagaplaanile, sest autosõpradel on võimalus näha, milliseid pingutusi teeb Toyota aina paremate sõidukite toomiseks teedele, ning kõigi pilgud on pööratud ühele autole – uuele Toyota C-HRile!
TOYOTA C-HR
Toyota uudne lähenemine crossover’ile
2016. aasta Genfi autonäitusel maailma esmaesitlusele tulev Toyota C-HR tugevdab Toyota kohalolekut crossover’ite turul. Toyota mudelivalikus ja oma klassis silmapaistev Toyota C-HR väljendab Akio Toyoda sihikindlat soovi võimaldada suuremat stiilivabadust ja edendada inseneriloovust, et seeläbi saavutada pilkupüüdev kujundus ja pakkuda suuremat sõidunaudingut.
TOYOTA C-HRi ainulaadset olemust iseloomustab paindlikkus. Tänu Toyota uuele veermikuarhitektuurile (TNGA) saavad sõidukiarendajad demonstreerida seda kolmes põhivaldkonnas – kujundus, mootor ja dünaamilisus –, lähenedes üha levinumale crossover’ite klassile uuel, värskel viisil.
Seetõttu jääb Toyota C-HR selgelt truuks ideeautode üldistele omadustele, mis pälvisid suurt avalikkuse tähelepanu 2014. aastal Pariisis ja 2015. aastal Frankfurdis. Sõiduki kupeelikud jooned annavad tunnistust disainerite kindlameelsusest luua Toyota mudelite seas selgelt eristuva stiiliga auto ning kehtestada uus suund keskmise suurusega crossover’ite klassis.
Samuti toob Toyota C-HR oma klassi uuenduslikkust hübriidmootori kasutuselevõtuga. Toyota uusima 1,8-liitrise hübriidsüsteemiga Toyota C-HRi pakutav sõiduelamus on kooskõlas moodsa linnaeluga, ühtlasi tagab Toyota C-HR crossover’ite klassis seninägematu säästlikkuse.
Juhindudes peainseneri Hiroyuki Koba visioonist „Reaktsioon, lineaarsus ja järjepidevus”, on Toyota C-HRi sõidudünaamilisi omadusi sihilikult võrreldud moodsa C-klassi luukpära roolis kogetava täpsuse ja kontrolliga. Selline võrdlus on osutunud võimalikuks tänu Toyota kõige uuema platvormi hoolikale täiustamisele ja madalale raskuskeskmele. Suurepärane kontroll kere üle väga hea juhitavus võimaldavad Toyota C-HRil kanda kiirust kurvist läbi, muutes sõidu nauditavaks mitte ainult tihedas linnaliikluses, vaid ka maanteel, olenemata teekatte seisukorrast. Selle omaduse poolest teeb Toyota C-HR praegustele crossover’itele silmad ette.
Kupeelik kujundus
Toyota C-HRi eripärane välimus, mis vastab sihtrühma maitsele ja nõudmistele, toob crossover’ite turule uudset dünaamilisust ja sensuaalsust. Seeriaauto põhineb selgelt ideeautol, mida esitleti avalikkusele 2014. aasta Pariisi autonäitusel.
Esiosa kujutab endast Toyota disainikeelte „Under Priority” ja „Keen Look” edasiarendust. Kitsas ülemine mootorivõre kulgeb Toyota märgi juurest esitulede voolujooneliste ja jõuliste tiivaotsteni ning kaardub täielikult ümber sõiduki esinurkade.
Tuledes on kasutatud täis-LED-tulesid koos ribatuledega ja järjestikuseid suunatulesid, mis annavad Toyota C-HRile ainulaadse välisilme.
Tänu allosas paiknevale täiustatud kolmemõõtmelisele põrkerauale, mis on ühendatud rattakoopa laiendite ja trapetsikujulise alumise mootorivõrega, mõjub Toyota C-HR veelgi laiema ja madalamana.
Tagaosas kuulub tugevalt kitseneva salongi juurde tagaluuk, mis sulgeb pakiruumi. See moodustab kontrasti esiletungivate rattakoopa laienditega, andes uuele crossover’ile eriti jõulise hoiaku.
Erksad ja säästlikud mootorid
Toyota C-HR on varustatud mootoritega, mis pakuvad sujuvat sõitu, vastates seeläbi klientide ootustele. Selsamal eesmärgil on Toyota C-HRile paigaldatud hübriidmudelile iseloomulik rool, mille loomupärased omadused tagavad sujuva, jõnksudeta sõidu. Viimase põlvkonna hübriidmootoriga Toyota C-HRi CO2 heitkogus on alla 90 g/km, mis on oma klassis konkurentsitult parim näitaja.
Uus hübriidmootor, mis pakub 122 DIN hj võimsust, on säästlikum ja kergem ning eelmise süsteemiga võrreldes paremate sõiduomadustega. Läbimõeldud muudatused konstruktsioonis on bensiinimootori termiline kasutegur suurenenud 40%-ni ning see on nüüd kõnealuse näitaja poolest maailmas juhtpositsioonil. Teisi hübriidsüsteemi osi on muudetud kergemaks ja väiksemaks, samuti on tehtud mitmeid õnnestunud ümberpaigutusi, mis on viinud sõiduki raskuskeskme veelgi madalamale.
Teise võimalusena pakutakse Toyota C-HRi uue 1,2-liitrise 115 DIN hj / 85 kW turbomootoriga, mida kasutati esimest korda Aurisel. Selle juurde kuulub kuuekäiguline käsikäigukast või sujuvalt muutuva ülekandearvuga (CVT) automaatkäigukast, mille väljatöötamisel on lähtutud käsi- ja automaatkäigukastiga harjunud eurooplaste reaktsioonivõimest ja vahetu tunnetuse ootustest. CVT on saadaval esi- või nelikveolistel mudelitel.
Täiustatud ohutusvarustus standardvarustusena
Kooskõlas Toyota strateegiaga muuta täiustatud ohutusvarustust on Toyota C-HR varustatud tehnoloogiaga, mida kasutatakse tavaliselt kõrgemate klasside mudelites. Toyota Safety Sense’i ohutussüsteem, mis kuulub Toyota C-HRi standardvarustusse, sisaldab kokkupõrke ennetussüsteemi (PCS) koos jalakäijate tuvastamise funktsiooniga, sõidurajalt lahkumise hoiatussüsteemi (LDA), liiklusmärkide jälgimise süsteemi (RSA), automaatseid kaugtulesid (AHB) ja kohanduvat kiirushoidikut.
Tootmine
Toyota C-HRi valmistatakse Toyota Motor Manufacturing Turkey (TMMT) tehases Sakaryas Türgis. See märgib hübriidmootoriga sõidukite tootmise algust selles riigis ning on osa Toyota Motor Europe’i tootmis- ja müügitegevusest, mis hõlmab enamikku Euroopat.
UUS HILUX
Uue ajastu pikap, kuid üdini Hilux
Vastupidavam, tugevam ja maastikul võimekam kui kunagi varem – uus mudelipõlvkond on endiselt üdini Hilux. Ent see tähistab ka pikapite uue ajastu algust, vastates oma stiili, mugavuse, ohutuse ja täiustatud tehnoloogiaga ka nende kasutajate vajadustele, kes on vabaajasõidukite omaduste suhtes väga nõudlikud.
Oma kvaliteedi, vastupidavuse ja töökindluse poolest tuntud Hilux, mis ei löö millegi ees kõhklema, tekitab jätkuvalt hämmastust põhjapooluse, Islandi vulkaanide ja Antarktika vallutamisel ning saavutab poodiumi-kohti ka Dakari rallil.
Neljaistmelise Extra Cabi ja viieistmelise Double Cabi kerestiiliga uus kaheksanda põlvkonna Hilux annab uue ja tugevama redelraami, tugevdatud konstruktsiooniga aluspõranda, täiustatud nelikveo ja parema veojõu abil sitkusele uue tähenduse.
Väliskujundus – uue tähenduse saanud sitkus
Uus 5335 mm pikkune, 1855 mm laiune ja 1815 mm kõrgune Hilux on eelkäijast 75 mm pikem, 20 mm laiem ja 45 mm madalam.
Igale Hiluxi põlvkonnale omane sitkus ja vastupidavus on nüüd kombineeritud uuel tasemel rafineeritusega mida nõuab omanik kes kasutab Hiluxit ka töövälisel ajal. See on loonud nõudluse ainulaadse pikapi mudeli järele, millele sobiva vaste leiab uhiuue Hiluxi mudelivalikust.
See ainulaadne kombinatsioon sitkusest ja rafineeritusest ilmneb kõige selgemalt esiosas. Kaubamärgina tuntud merekarbi stiilis kapott ulatub üle eesmiste rattakoobaste, rõhutades uue Toyota jõulisust ja terviklikkust. Selle all ümbritseb ülemise mootorivõre teine horisontaalne joon kogu uut Hiluxit, ulatudes uutesse esituledesse, kus paiknevad 12 valge LEDiga ainulaadsed päevatuled.
Uued esituled, mille külgedele on lisatud Hiluxile iseloomulik signatuur, kaarduvad ümber sõiduki poritiibade, rõhutades uue pikapi laiust.Esitulede täiustatud tehnoloogia hõlmab ka võimsaid LED-lähitulesid.
Uue Hiluxi külgedel on loobutud eraldiseisvast tiivalaiendist. Selle asemel läheb eesmine põrkeraud elegantsema välimuse tagamiseks sujuvalt üle jõulisteks eesmisteks rattakoobasteks. Kujundus on muudetud stiilsemaks mustade B-piilarite ning uute 17- ja 18-tolliste valuvelgede kasutuselevõtuga.
Uue Hiluxi tagaosas asuv uus terasest põrkeraud on viidud maapinnale lähemale. Kuna astmelaud paikneb sügavamal, paraneb ligipääs kastile kinnise tagaluugi korral. Tahavaatekaamera on nüüd integreeritud käepidemesse, mistõttu on sõiduki välimus terviklikum ja nähtavus parem.
Uue Hiluxi kastiala on varasemast laiem, tugevam ja praktilisem. Selle maksimaalne laius on suurenenud 1544 mm-lt oma klassi parima 1645 mm-ni.
Salongikujundus – vastupidav ja rafineeritud, uudse tehnoloogiaga
Uhiuue Hiluxi salongis, kuhu pääseb võtmeta sisenemis- ja käivitussüsteemi abil, on ühendatud vastupidavus ja funktsionaalsus, mida oodatakse igalt linnamaasturiliku viimistletuse, keerukuse ja varustusega sõidukilt.
Keskkonsoolis annab tooni tahvelarvutile sarnanev 7-tollise puutetundliku ekraaniga multimeediasüsteem. Seda saab juhtida lihtsalt ja intuitiivselt esmaklassiliste mahutundlike lülitite ja puudete teel.
Uuel näidikupaneelil on suured ja selged spido- ja tahhomeetri analoognäidikud, mis paiknevad kummalgi pool värvilist 4,2-tollist TFT-universaalnäidikut.
Uus 2,4-liitrine D-4D mootor
Uut Toyota Hiluxit pakutakse uhiuue 2,4-liitrise D-4D GD-mootoriga (Global Diesel). Seiskamis- ja käivitussüsteemiga varustatud mootor tagab märgatavalt suurema pöördemomendi väikesel ja keskmisel kiirusel ning oma klassi parima ökonoomsuse.
2393 cm3 mootor arendab võimsust 110 kW / 150 DIN hj pööretel 3400 p/min ning maksimaalne pöördemoment 400 Nm saavutatakse pöördevahemikus 1600–2000 p/min.
Kaherattaveoga Hiluxi mudelitel on kuuekäiguline käsikäigukast ning nelikveolistele mudelitele saab valida kuuekäigulise käsi- või automaatkäigukasti.
Kõigi mudelite tippkiiruseks on 170 km/h ning kiirendus 0–100 km/h on 12,8 sekundit (kuuekäigulise automaatkäigukasti korral) või 13,2 sekundit (kuuekäigulise käsikäigukasti korral).
Uue mootori kütusekulu on umbes 9% väiksem kui eelkäijal. 2,4-liitrise D-4D mootori keskmine kütusekulu on vaid 7,1 l / 100 km* ja CO2 heitkogus 187 g/km*.
Sõidudünaamika ja maastikuvõimekus
Uhiuuel Hiluxil on uus redelraam, mis parandab väändejäikust 20%. See tagab parema juhitavuse ja sõidumugavuse, väiksema müra ja vibratsiooni ning suurema turvalisuse kokkupõrke korral. Samuti paistab sõiduk silma suurepärase vastupidavusega ka kõige äärmuslikumas sõidukeskkonnas. Tänu uuele 2,4-liitrisele D-4D mootorile ja uuele tugevamale raamile on uhiuue Hiluxi veojõud 3,2 tonni.
Täiustatud aktiiv- ja passiivohutus
Uus Hilux viib aktiivohutuse ja juhi abisüsteemid Toyota Safety Sense’i abil uuele tasemele. Toyota Safety Sense töötleb teavet esiklaasile paigaldatud kompaktse seadme abil, mis kasutab lasertehnoloogiat ja kaamerat. Tänu Safety Sense’ile on kliendi päralt kokkupõrke ennetussüsteem (PCS), sõidurajalt lahkumise hoiatussüsteem (LDA), automaatsed kaugtuled (AHB) ja liiklusmärkide jälgimise süsteem (RSA).
* Esialgsete homologeerimata andmete järgi.
UUS TOYOTA PROACE VERSO
Mitmeotstarbeline sõiduk uudse reisimisviisi jaoks
Uue sõiduauto PROACE VERSO üleilmne esmaesitlus, mis toimub 2016. aasta Genfi autonäitusel, toob Toyota mudelivalikusse tagasi tõeliselt paindliku mahtuniversaali, kuhu mahub kuni üheksa reisijat.
TUGINEDES KOGEMUSELE, mis saadi esimese PROACE’iga (mis vahetas 2013. aastal välja Hiace’i), on mudelivalikut täiendatud mitmesuguste reisijateveoks mõeldud PROACE VERSO versioonidega.
Klientidele pakutakse uut PROACE VERSOt kolme varustustaseme ja kolme kerepikkusega. Kõik Toyota uue mahtuniversaali mudelid – alates ainulaadsest kompaktmudelist kuni VIP-mudelini välja – mahutavad mugavalt kuni üheksa reisijat ja nende pagasi.
Viie diiselmootori võimsus jääb vahemikku 95–180 DIN hj. Nende juurde saab valida käsikäigukasti, robotiseeritud käsi- ja automaatkäigukasti, lisaks tagavad mootorid oma klassi parima CO2 heitkoguse.
Tipptasemel varustustasemete juurde kuulub ainulaadne mugav varustus, nt siinidel nihutatavad istmed, avatav klaasluuk tagauksel, jalaga automaatselt avatavad külgmised liuguksed ning panoraamkatus.
Kujundus ja välimus
Tänu „Under Priority” disainikeelest kantud rabavale esiosale tõuseb uus PROACE VERSO uusima täiendusena Toyota mudelivalikus selgelt esile. PROACE VERSO on saadaval kolme keresuurusega – kompaktne, keskmine ja pikk.
4,6 m pikkune ja 2,9 m teljevahega kompaktne mudel paistab silma suuruse ja ruumikusega. Kuigi salongi mahub üheksa istet, lihtsustab sõiduki vaid 11,3 m pöörderaadius manööverdamist ja parkimist täisehitatud piirkondades.
Keskmise mudeli pikkus on 4,9 m ja teljevahe 3,2 m. Niisamuti on pika mudeli teljevahe 3,2 m, kuid sellel on suurema pakiruumimahu võimaldamiseks taga pikendatud ülend, mistõttu on sõiduki üldpikkus 5,3 m.
Kõigi kolme keresuuruse korral on praktiliste vasak- ja parempoolsete tagumiste liuguste ja ülespoole avaneva tagaluugiga PROACE VERSO mudelite laius 2,2 m ja kõrgus 1,9 m.
Family varustustasemega mudelite standardvarustuses on värvilised põrkerauad, alumise iluvõre kroomehised, udutuled ja eraldi avaneva klaasluugiga tagauks. Olenevalt varustustasemest kuuluvad velgede valikusse 16- ja 17-tollised ilukilpidega terasveljed ja 17-tollised valuveljed.
Rikkalik lisavarustuse loetelu hõlmab jalaga juhitavaid automaatselt avanevaid külgmisi liuguksi, lisaks kuulub kõigi keskmise ja pika versiooni varustustasemete korral varustusse panoraamkatus.
Auto viimistletud, funktsionaalne ja ruumikas salong on loodud vastama nii eraisiku kui ka ettevõtja vajadustele ning võimaldab mugavalt vedada kuni üheksat reisijat ja nende pagasit. Salongis on rohkelt panipaiku, sealhulgas topsihoidikud ja mahukad uksetaskud.
Armatuurlaua kujundus hõlmab selgeid analoognäidikuid ja ergonoomilisi lüliteid. PROACE VERSO linnamaasturile omane juhiasend tagab suurepärase igakülgse nähtavuse ning kiire käiguvahetusega käigukang, mis on paigaldatud rooli lähedale, võimaldab juhil hoida mõlemat kätt võimalikult kaua roolil.
Varustustasemed ja istmelahendused
Uus PROACE VERSO pakub klientidele kolme varustustaset: Shuttle, Family ja VIP. Varustustasemed Shuttle ja Family on saadaval kompaktse, keskmise või pika kerega versioonidel ning VIP-varustustase keskmise ja pika kerega versioonidel.
Tänu väikestele ülalpidamiskuludele sobib varustustase Shuttle nii eraettevõtjale kui ka perekondlikuks või äriliseks kasutuseks. Varustustaseme juurde kuuluvad vaipkattega põrand ja kvaliteetsest kangast istmekatted. Shuttle’it pakutakse kaheksale või üheksale reisijale mõeldud istmelahendusega.
Varustustase Family keskendub ruumikusele ja paindlikkusele ning vabaajakasutajate jaoks vajalikule mugavusele. Kaheksat istekohta hõlmavas lahenduses on ühendatud nn kapteniistmed ees ning 60 : 40 jaotusega kokkuklapitavad teise ja kolmanda rea istmed, mida saab siinidel nihutada ja eemaldada. Tänu sellele on salong mahtuniversaalile omaselt paindlik ja praktiline. Teisel istmereal saab kasutada klapplaudu. Lisaks on kõik kuus tagaistet varustatud Isofixi süsteemiga.
VIP-transpordiks mõeldud ja toonklaaside järgi äratuntav VIP-varustustase pakub klientidele mudelivaliku parimat varustust ja mugavustasemeid. Ka sellel varustustasemel on siinidel nihutatavad ja eemaldatavad teise ja kolmanda rea istmed ning valida saab kuue- või seitsmekohalise salongilahenduse vahel. Kahe teise rea istme vahel paikneb siinidele paigutatud klapplaud, mis suurendab tagaistujate mugavust.
Mootorid
Uuel PROACE VERSOl on viis 1,6- ja 2,0-liitrist erineva võimsusega diiselmootorit, mille juurde saab valida erinevaid käigukaste. Mootoritega seotud seiskamis- ja käivitussüsteem aitab neil saavutada oma klassi parimat CO2 heitkogust.
1,6-liitrise 70 kW /95 DIN hj mootori juurde võib valida kas viiekäigulise käsikäigukasti või kuuekäigulise robotiseeritud käsikäigukasti. Neist esimese korral on CO2 heitkogus 144–148 g/km, kuid kuuekäigulise robotiseeritud käsikäigukasti ning seiskamis- ja käivitussüsteemi korral on heitkogus vaid 135–139* g/km.
1,6-liitrise mootori võimsama, 85 kW / 115 DIN hj versiooni juurde saab valida kuuekäigulise käsikäigukasti. Seiskamis- ja käivitussüsteemi korral on sõiduki CO2 heitkogus 133–137 g/km.
2,0-liitrine 110 kW / 150 DIN hj turbodiiselmootor on varustatud kuuekäigulise käsikäigukastiga. Seiskamis- ja käivitussüsteemiga varustatud mootori korral on sõiduki CO2 heitkogus 139–143 g/km.
2,0-liitrine 130 kW / 180 DIN hj mootor, mida pakutakse koos kuuekäigulise automaatkäigukastiga, on PROACE VERSO uues mudeli-valikus kõige võimsam. Seiskamis- ja käivitussüsteemi korral on sõiduki CO2 heitkogus 151–159* g/km.
Ohutus
Uue PROACE VERSO varustusse kuulub ohutussüsteem Toyota Safety Sense, mis hõlmab mitmeid hiljuti välja arendatud aktiivohutus-tehnoloogiaid. Need aitavad mitmesugustes liiklusolukordades avariisid vältida või kokkupõrget leevendada. Lisaks pälvis PROACE VERSO hiljuti Euro NCAPi kokkupõrkekatses viis tärni.
Uued Toyota sõidukite aktiivohutussüsteemid kasutavad ümbruse paremaks jälgimiseks millimeeterlaineradarit ja kaamerat. Nende süsteemide hulka kuuluvad kokkupõrke ennetussüsteem (PCS), automaatne hädapidurdus, pimeala tuvastamise süsteem, sõidurajalt lahkumise hoiatussüsteem (LDA), juhi valvsuse jälgimise süsteem, liiklusmärkide jälgimise süsteem (RSA) ja nutikas kiiruse kohandamise süsteem, kohanduvad esituled ja automaatsed kaugtuled (AHB).
TOYOTA KIKAI
Kõige veetlevam masin
Toyota usub, et ka masinad, mis on sündinud inimeste teadmiste, loovuse, pühendumuse ja meisterlikkuse tulemusena, peaksid olema imetlusobjektiks.
2016. aasta Genfi autonäitusel esimest korda Euroopa publiku ette jõudev TOYOTA KIKAI on loodud tutvustama, tugevdama ja ennekõike tähistama masinate loomulikku veetlust: nende detailsust, mehaanilist keerukust ja muidugi liikumise ilu.
TOYOTA KIKAI kui tõelise ideeauto kujundus on kütkestav, tuginedes ühtaegu moodsa auto põhiideedele, ent olles neist samas vaba.
TOYOTA KIKAI paljastab kogu masinavärgi, mis on tavaliselt sõiduki kere all peidus. Kõikjal nähtavale toodud osad on väga detailsed, rõhutades konstruktsiooni keerukust ja mehaanilist elegantsi, olenemata sellest, kas tegemist on lihtsa või keerulise konstruktsiooniga.
Seetõttu on keskele paigutatud mootoriga ideeauto kere hästi minimalistlik, kattes lihtsalt keskse kolmeistmelise salongi struktuurse südamiku. Kõik muud alumiiniumist alusraami komponendid on aga katmata –sõiduki sisemised mehhanismid kuuluvad välimuse juurde.
Ees on näha KIKAI radiaator, roolisüsteem, pidurid ja elegantselt valatud alumiiniumist esivedrustuse osad. Tagaosas on vaatamiseks väljas kogu vedrustus, pidurid, kütusepaak, kroomitud väljalaskesüsteem ning Toyota kompaktsete täishübriidmootorite tehnoloogia.
KIKAI hübriidsüsteemis on elektrimootor ühendatud 1,5-liitrise neljasilindrilise Atkinsoni tsüklit kasutava mootoriga. Viimasel on elektriline veepump, hõõrdumist vähendavate omadustega jaotuskett, komposiitmaterjalist sisselasketorustik ja kompaktne väljalasketorustik.
Nagu kõik Toyota hübriidid, paistab ka KIKAI silma vaikse töö, mugavuse ja lihtsa juhitavusega, eriti linnas, kus hübriidsüsteem võimaldab autol sõita ainult elektrirežiimil või kasutades sisepõlemismootorit vähesel määral, tagades seeläbi vaikse sõidu. Tänu automaatkäigukastile on sõit sujuv, ilma jõnksudeta, mistõttu võivad juht ja tema kaks kaaslast tunda end mugavalt ja kindlalt.
Kolmeistmelises salongis, millele pääseb ligi liuguste kaudu, paikneb juhiiste keskel, seega on juht auto keskmes. Kolmnurkne istmepaigutus loob auto salongis meeldiva suhtluskeskkonna ning ainulaadsete analoognäidikute kaudu ülistatakse ideeauto masinatehnoloogia lihtsat ilu.
Salongi laialdased klaaspinnad pakuvad sõitjatele peale suurepärase igakülgse nähtavuse ka uudset ja kaasahaaravat visuaalset dialoogi toimiva masinavärgiga. Näiteks saab esivedrustuse ülemiste reguleervarraste liikumist jälgida läbi esiklaasi ning juhi jalgade juures olevad väikesed aknad pakuvad ainulaadset vaadet rehvi ja vedrustuse liikumisele ning nende all mööda kihutavale teekattele.
Kuna enamikus sõidukites on mehhanismid peidetud sileda lehtmetalli alla, innustab TOYOTA KIKAI hindama auto masinaehituse ilu. Laiemas plaanis võimaldab see nägemis-, kuulmis- ja kompimismeele abil tajuda analoogilisel ja füüsilisel teel tekitatud soojuse ilu üha digitaalsemal ajastul.
TOYOTA TOUCH® 2 & GO
Rohkem funktsioone ja lihtsam kasutada
Toyota uudsed puuteekraaniga Toyota Touch® 2 multimeedia-süsteemid, mis on muu hulgas taskukohase hinnaga, on läbinud 2016. aastal värskenduskuuri.
LIHTSUSTATUD VALIK koosneb nüüd standardvarustusse kuuluvast Toyota Touch® 2 süsteemist või Toyota Touch® 2 & Go süsteemist, millel on täismõõdus kaartidega navigatsioonifunktsioon.
Toyota Touch® 2 & Go saab olulise tarkvaratäienduse, mis sisaldab paremat, selgemat ja kasutusmugavamat menüüekraani, kümmet uhiuut funktsiooni, üle 30 funktsionaalsema elemendi ja lihtsamat ühendust Toyota kliendiportaaliga, et lihtsustada rakenduste allalaadimist.
Süsteemi lisaeeliseks on tasuta kaardiuuendused kolme aasta jooksul.
Kolmeaastast paketti võib pikendada kahe aasta võrra, et see ühtiks Toyota viieaastase pikendatud sõidukigarantiiga. Lisaks on see 2016. aasta tarkvaravärskendus kättesaadav ka kõigile praegustele süsteemiomanikele.
Kõigis Touch 2 & Go süsteemi põhimenüüdes on kasutusel paanipõhise kujundusega ikoonid, mis tagavad suurema selguse ja paremad puuteomadused. Samuti on sel parem funktsionaalsus tänu sellele, et iga toimingu jaoks vajalike sammude hulka on vähendatud.
Navigatsioonimenüü ja alammenüüd on varasemast lihtsamad ning uuenduskuuri läbinud kaardikuval on uued paanipõhised otsetee-ikoonid, mis tagavad parema selguse ja kasutatavuse. Uus jaosekraani vaade võimaldab kasutajatel näha korraga rohkem funktsioone, ühendades navigatsioonikaardi ning meedia ja rakenduste andmed.
Tänu uuele automaatnavigatsiooni funktsioonile saavad juhid süsteemi programmeerida kuni neli sihtkohta ning lahkumisaja akna iga nädalapäeva kohta.
Ka huvipunkti (POI) otsingu funktsionaalsust on parema kategooriate ja kaarditeabe lisamise teel parandatud ning huvipunktide otsingusõna ajaloo funktsioon võimaldab lemmiksihtkohtade asukohti kiiremini kindlaks määrata.
Uuenduskuuri on läbinud ka telefoni liides, et selle kasutamine liikumise ajal oleks lihtsam ja intuitiivsem. Uus kuvapaigutus annab otsepääsu sissetulevate/väljuvate/vastamata kõnede loendile peamenüüs, vähendades taas kord toimingute arvu.
Nüüd piisab rakenduste käivitamiseks ja juhtimiseks, navigatsiooni-aadressi lihtsaks ühekordseks kinnitamiseks ja Apple Siri silmad-vaba rakenduse kasutamiseks üksnes häältuvastusest. Juht peab vaid vajutama ja all hoidma roolil olevat häältuvastuse nuppu, et rääkida Siriga oma iPhone’is.
Seadistusmenüü sisaldab „Let’s get Startedi” ruutkoodi, mis avab süsteemi veebipõhise kiirjuhendi kasutaja mobiilseadmes. Ühenduse loomine Toyota kliendiportaaliga on tehtud lihtsamaks ning kliendid saavad nüüd kiiresti luua My Toyota konto otse sõiduki ekraanil.
Rakenduste allalaadimist on samuti lihtsustatud. Kui omanik on loonud andmeühenduse oma mobiiltelefoniga, saab rakendusi laadida autos olles otse süsteemi.
Vaata, miks autoajakirjanik Tõnu Tramm ütles, et Genfi autonäituse Toyota uudis oli autonäituse kõige suurem uudis üldse
Vaata, miks autoajakirjanik Tõnu Tramm ütles, et Genfi autonäituse Toyota uudis oli autonäituse kõige suurem uudis üldse.
Posted by Elke Auto on Tuesday, March 8, 2016