Uus Toyota Verso

Uus Toyota Verso
  • Uus väline disainikeel lisab Verso mudelivalikusse stiilsust ja dünaamilisust.
  • Põhjalikult uuendatud salongis torkavad silma harmoonilise terviku moodustanud näidikud ja käigukang. Kuna kõigile detailidele on hoolikalt tähelepanu pööratud, on üldmulje väga kvaliteetne.
  • Mudel on kavandatud, disainitud ja projekteeritud Toyota Motor Europe’i juhtimisel ning seda toodetakse ainult Türgis Toyota Motor Manufacturing Turkey tehases.

Uus Verso, mis tugineb praeguse mudelipõlvkonna mitmekülgsusele, praktilisusele ja ruumikusele, on nüüd veel stiilsem, dünaamilisem ja mugavam. Kuigi mudel väljendab Toyota uut disainikeelt, tuleb Verso ainuomane olemus siiski selgelt esile, sõiduki salongi on tublisti täiustatud ning selle 2,0-liitrise D-4D mootori CO2 heitkogus on varasemast väiksem. Sõidudünaamika on viidud uuele tasemele ning müra, vibratsiooni ja jäikust (NVH) on tunduvalt vähendatud.

 

Uue Toyota Verso juures on vahetatud välja üle 470 osa, mis tähendab, et Euroopa turule suunatud mahtuniversaal on läbinud põhjaliku uuenduskuuri.

Uus Verso esindab endiselt Toyota mahtuniversaali kolmanda põlvkonna eripärast kahetsoonilist stiili, kuid mõjub värskemalt, võimsamalt ja rafineeritumalt.

 

Uue Verso esiosa annab edasi ettevõtte rabavat „Under Priority” disainikeelt, samuti torkavad Toyota pereautode valiku uusima lisanduse juures silma eripärased „Keen Looki” stiilielemendid.

 

„Under Priority” disainikeelt väljendavad suur trapetsikujuline alumine mootorivõre, mis sulandub uudse eesmise põrkerauaga hästi kokku, ning varasemast väiksem ülemine mootorivõre, mis paikneb terves ulatuses uute esitulede vahel.

 

Agressiivsemat stiili esindavates kitsamates eesmistes kobartuledes on kasutatud uusi LED-päevasõidutulesid ning varustustasemete Active Plus ja Premium puhul kuuluvad varustusse HID-esituled. Mõlemal pool suurt eesmist mootorivõret on sisseehitatud udutuli, mida ümbritseb kroomitud iluliist. Läikivmusta võre keskel jooksevad kaks kroomliistu ja täispikkuses kerevärvi spoiler, mis rõhutavad uue Verso kindlat hoiakut ja laia keret.

 

Uut Versot pakutakse 11 värvitoonis, millest kolm on uued: Pearl White, Vivid Blue ja Solid Blue.

 

Uue Verso salongis on kasutatud hulgaliselt uusi kujunduselemente. Üldmulje on äärmiselt kvaliteetne, tooni annavad mõnusad pehmed materjalid ja mustad paneelid. Ülemine kindalaegas on viimistletud materjaliga, mis tundub käe all mõnusalt pehme, ning uksed, käetugi ja rool on kaetud nappa nahaga.

 

Hoolimata kompaktsetest mõõtmetest on Verso seest erakordselt ruumikas. Esimese ja teise istmerea vahekaugus ‒ 975 mm ‒ on suurem kui ühelgi teisel sama klassi sõidukil.

 

Toyota Easy Flat-7 istmesüsteem, mis võimaldab istmeid 32 viisil ümber paigutada, teeb Versost tõeliselt paindliku mahtuniversaali. Nii teises kui ka kolmandas istmereas on individuaalsed istmed ja teise rea istmeid saab 195 mm ulatuses edasi-tagasi liigutada. Toyota Easy Flat-7 on tänapäeval üks praktilisemaid, paindlikumaid ja mugavamaid istmesüsteeme.

 

Verso teise ja kolmanda istmerea täielikul kokkuklappimisel moodustub 1575 mm pikk ja 1430 mm lai pakiruum. Kui kõik kolm istmerida on üleval, mahutab pakiruum 155 liitrit. Kui kolmas istmerida kokku klappida, kasvab pakiruumi maht 440 liitrini.

 

Varustuses on ka panoraamkatus Skyview mõõtmetega 2340 × 1280 mm, mis muudab salongi tõeliselt valgeks ning visuaalselt veel ruumikamaks.

 

Uuel Versol on neli varustustaset nagu eelkäijalgi, kuid tänu täiustatud salongile ja rikkalikumale standardvarustusele kõigil varustustasemetel pakub uus versioon veel paremat hinna ja kvaliteedi suhet.

 

Toyota Touch, mis kujutab endast uudset taskukohast 6,1-tollise värvilise puuteekraaniga multimeediasüsteemi, on uue Verso standardvarustuses alates varustustasemest Active. Lisavarustusena saab valida navigatsioonisüsteemi Toyota Touch & Go või Go Plus.

 

Uue Verso juurest leiab mitmeid aktiivset, passiivset ja jalakäijate ohutust suurendavaid seadmeid ja lahendusi. Verso praeguse põlvkonna mudel, mis toodi turule 2009. aastal, saavutas Euro NCAPi kokkupõrkekatses maksimaalsed viis tärni.

 

Uue Verso mootorivalikus on viis jõuallikat, mis kõik põhinevad tipptehnoloogial ja Toyota Optimal Drive’i programmi raames tehtud tehnilistel täiustustel. Kõigi uue Verso jõuallikate CO2 heitkogus on varasemast väiksem.

 

Koos kuuekäigulise käsikäigukastiga pakutav 126 DIN hj 2,0-liitrine D-4D diiselmootor on läbinud uuenduskuuri ning pakub nüüd väikestel pööretel suuremat pöördemomenti ja töötab vaiksemalt. Ühtlasi on selle CO2 heitkogus vähenenud 129 grammini kilomeetri kohta.

 

2,2-liitrist D-CAT diiselmootorit, mis arendab 177 DIN hj võimsust, pakutakse nii kuuekäigulise käsikäigukasti kui ka kuuekäigulise automaatkäigukastiga (viimasel juhul on võimsus 150 DIN hj).

 

Verso 2,0-liitrise D-4D mootoriga mudeli veojõud on kasvanud 200 kg võrra ‒ nüüd võib sellega vedada kuni 1500 kg haagist.

 

Valikus on ka 1,6-liitrine (132 DIN hj) ja 1,8-liitrine (147 DIN hj) Valvematicu bensiinimootor. Mõlema juurde kuulub kuuekäiguline käsikäigukast. Võimsama bensiinimootori juurde saab valida ka täiustatud automaatse Multidrive Si käigukasti, mille käiguvahetus on nüüd astmelisem ning mille puhul mootori pöörded kiirendamise ajal kasvavad.

 

Verso loojate soov oli, et see mahtuniversaal pakuks sama head stabiilsust ja sõidumugavust kui tavaline sõiduauto. Uue Verso sõidudünaamikat on veelgi täiustatud, mistõttu on sõiduk paremini juhitav ja käitub erksamalt.

 

Uue Verso hind algab 19 250 eurost.

 

Toyota Verso 2013 jõuab Eesti müügisalongidesse 2013. aasta jaanuari teisel poolel.

Oбратно
Следите за нами:
Веб-партнер:
Закрыть

Loading ...
Kasutame Elke veebilehel lisaks tehnilistele küpsistele ka Statistika- ja Reklaamküpsiseid. Valides "Nõustun", annad nõusoleku Statistika- ja Reklaamküpsiste kasutamiseks.
Vaata küpsiste kasutamise kohta täpsemat infot siit.