- Üldtulemus viis tärni, reisijate ja jalakäijate kõrgeim ohutustase
- 2011. aasta tulemused vastavad 2012. aasta Euro NCAP viie tärni nõuetele
- Yarisele omaste kindlate tavade kohaselt saavutati Euro NCAP hindamisel taas tipptulemused
Auto salong on konstrueeritud nii, et kokkupõrkeenergiat ees, külgedel ja taga hajutatakse tõhusalt ning selle tulemusel on deformeerumine väiksem. Salongi deformeerumise vähendamiseks laupkokkupõrke korral summutatakse ja hajutatakse löögienergia esipõrkeraualt mööda esipikitalasid, A-piilareid, küljekarpe ja kerealust konstruktsiooni.
Vastupidavuse suurendamiseks külgkokkupõrke korral on uues Yarises kasutatud erilisi lahendusi. Näiteks küljekarpidesse on paigaldatud eraldusseinad, mis tagavad löögijõu tõhusama summutamise ja aitavad vältida küljekarbi purunemist. Löögijõu vähendamiseks on uksekonstruktsioonis kasutatud kokkupõrkeenergiat summutavaid talasid.
Uus mudel on varustatud seitsme SRS-turvapadjaga: juhi ja kõrvalistuja turvapadjad, juhi põlveturvapadi, külgturvapadjad ees ja täispikkuses turvakardinad külgedel. Täiesti uudne on see, et juhi ja kõrvalistuja külgturvapatjadel on nüüd kaks kambrit, mis tänu suurema mahuga patjadele (rindkere/kõhupiirkonna juures 8 liitrit, vaagnaluu juures 4,5 liitrit) tagavad parema kaitse.
Uuele Yarisele on lisatud mitmeid omadusi, mis aitavad võimalikult palju vähendada jalakäijate vigastusi. Energiat summutavad materjalid kaitseraual kahandavad jalakäija jalgadele suunatud löögi energiat. Keha ja pea kaitsmiseks on energiat summutava kapoti konstruktsiooni integreeritud mootorikate, mille tagaservas on spetsiaalne purunev tsoon. Esitiibades on kasutatud löögijõudu summutavat tugikonstruktsiooni.
Samuti on olemas täiuslik valik aktiivohutussüsteeme, sh blokeerumatu pidurisüsteem (ABS), elektrooniline pidurdusjõujaotus (EBD), piduriabi (BA), veojõukontroll (TRC) ja sõiduki stabiilsuskontroll (VSC).
Uus Yaris järgib Euroopa tarbijate huvides rangeimaid aktiiv- ja passiivohutuse ning jalakäijate ohutuse nõudeid.