-
Esimest korda Euroopas on legendaarne Corolla sedaan saadaval 1,8-liitrise iselaadiva hübriidajamiga.
-
Toyota uue veermikuarhitektuuri (TNGA) GA-C platvorm ühendab endas disaini ning suurepärase juhitavuse ja stabiilsuse.
-
Standardvarustusse kuulub täiustatud funktsioonidega ohutuspakett Toyota Safety Sense.
Sedaan, mis järgneb sel aastal varem avalikustatud luukpärale ja Touring Sportsile, on kolmas keretüüp, mis liitub 12. põlvkonna Corolla mudeliseeriaga.
Uue Corolla mudeliseeria eesmärk on täita eri klientide vajadusi. Noortele paaridele on mõeldud kompaktne luukpära, peredele sobib mitmekülgne Touring Sports ja noorspetsialistidele, kes ihaldavad mõjuvamat kujundust koos ruumika ja mugavusi pakkuva salongiga, on saadaval mugav sedaan.
Legendaarset Corollat on müüdud üle 46 miljoni eksemplari rohkem kui 150 riigis alates selle turuletulekust 1966. aastal.
Uue Corolla sedaanil on samasugune lai ja madal hoiak, mis on omane Toyota uue veermikuarhitektuuri (TNGA) GA-C platvormile. Sedaani isikupära Corolla mudeliseerias väljendub mõjuvama välisilmega esi- ja tagaosa ainulaadses kujunduses.
Pilkupüüdva kaheastmelise kujundusega esinurgad ääristavad alumist iluvõre, mis on läbivalt ühtse disainikeelega uue Corolla mudeliseerial. Kitsal ülemisel iluvõrel on kolmemõõtmeline kujundus ning see ühineb nurgeliste esitulede ülaosaga, kaardudes ümber nurkade, et rõhutada auto madalat ja dünaamilist välimust.
Tagaosa disain jäljendab põrkeraua dünaamilise kuju ja tagaluugi ümberpööratud trapetsi kujunduse kaudu esiosa ilmet. Sedaanile iseloomulikke tagatulesid ühendab kroomehis, mis rõhutab veelgi mudeli laia hoiakut.
Peale selle on uus Corolla sedaan kohe äratuntav tänu eesmiste ja tagumiste LED-ribatulede ainulaadsele ilmele.
Sedaanil on sama ruumikas ja ergonoomiline salong nagu luukpäral ja Touring Sportsil. Seda iseloomustavad selle suur sensoorne kvaliteet ja täiustatud tehnoloogia. Sedaanil on samasugune pikendatud 2700 mm teljevahe nagu Touring Sportsil, pakkudes rohkelt jalaruumi ja ülimat mugavust tagaistmel sõitjatele.
Kvaliteetse salongi tipptehnoloogia hulka kuuluvad arvukad mugavusfunktsioonid, näiteks telefoni juhtmeta laadimise võimalus ning 8-tollise multimeedia-puuteekraani, 7-tollise universaalnäidiku ja 10-tollise esiklaasinäidiku intuitiivne, lihtsalt kasutatav kombinatsioon.
Lisaks disainivabadusele, mis võimaldab senisest paremini vahet teha sedaanil, luukpäral ja Touring Sportsi mudelil, tagab äsja kasutusele võetud GA-C platvorm ka kaasahaaravama sõiduelamuse. Madalam raskuskese, 60% jäigem kere ja standardvarustusse kuuluv hulkhoobvedrustus – kõik see aitab tagada paremat juhitavust ja stabiilsust, tegemata järeleandmisi sõiduomadustes ja mugavuses.
Uuele Corolla sedaanile saab valida ühe kahest mootorist. 1,8-liitrine iselaadiv hübriidsüsteem arendab võimsust 90 kW / 122 DIN hj. See vastab kõikidele nõuetele, mida kliendid on hakanud Toyota iselaadivalt hübriidajamilt ootama – vaikne, intuitiivne, tundlik ja sõltumatu elektriautode tehnoloogia ilma pistiku abil laadimise vajaduseta.
See pakub väikeseid omamiskulusid, suurepärast ökonoomsust (vaid 3,4 l / 100 km1 (WLTP 4,3 l / 100 km) ja CO2 heitkogust vaid 77 g/km1 (WLTP 98 g/km), võimaldades samal ajal teha elektrirežiimis kuni 50%2 igapäevasõitudest.
Täiustatud 1,6-liitrises bensiinimootoris on ühendatud tundlikkus ja ökonoomsus. See mudel, millele saab valida kas kuuekäigulise manuaalkäigukasti või CVT-käigukasti, pakub koguvõimsust 97 kW / 132 DIN hj ning samal ajal on selle kütusekulu vaid 5,8 l / 100 km1 (WLTP 6,1 l / 100 km) ja heitkogus ainult 131 g/km1 (WLTP 139 g/km).
Kõigi TNGA-l põhinevate sõidukite puhul peetakse esmatähtsaks kõige rangemaid aktiiv- ja passiivohutusnõudeid. Standardvarustusse kuuluva uusima Toyota Safety Sense’i tehnoloogia täiustatud funktsioonide ja süsteemidega uus Corolla sedaan pole mingi erand.
Uude aktiivohutuspaketti Toyota Safety Sense kuulub kokkupõrke ennetussüsteem (PCS) koos jalakäijate nii päeval kui ka öösel tuvastamise funktsiooni ning jalgratturite päevasel ajal tuvastamise funktsiooniga, kogu kiirusvahemikus toimiv kohanduv kiirushoidik (ACC), sõidurajalt lahkumise hoiatussüsteem (LDA) koos rooli korrigeerimisega, liiklusmärkide jälgimise süsteem (RSA) ja automaatsed kaugtuled (AHB).
Peale selle abistab juhti veel uus sõiduraja jälgimise süsteem (LTA). Kui kogu kiirusvahemikus toimiv ACC ja LTA on aktiveeritud, abistab LTA juhti rooli kerge korrigeerimisega sõiduki sõidurajal hoidmiseks, isegi laugetes maanteekurvides.
Toyota Motor Manufacturing Turkey tehases toodetud Corolla sedaan tuleb müügile 2019. aasta esimeses kvartalis.
1Määruse (EL) nr 2017/1153 põhjal, mida on muudetud määrusega (EL) nr 2017/1231 – ootab lõplikku tüübikinnitust
2Olenevalt sõidutingimustest