2018. aasta Genfi autonäitusel maailma esmaesitlusele tuleval kolmanda põlvkonna Aurisel on dünaamilisem väliskujundus. Mootorivalikusse on lisandunud uhiuus 2,0-liitrine täishübriidajam, millega Toyota täiendab oma hübriidajamite valikut.
Toyota kahe hübriidajami strateegia tutvustus
Pärast 20-aastast liidripositsiooni hübriidautode tootmises on Toyota pühendunud oma hübriidide täiustamisele ja uutele kliendisegmentidele atraktiivsemaks muutmisele. Seetõttu on Toyota alates uuest Aurisest otsustanud pakkuda oma põhimudeleid kahe hübriidajami valikuga.
1,8-liitrine mootor vastab kõigile nõuetele, mida kliendid on hakanud Toyota täishübriidajamile esitama: see on vaikne, intuitiivne, tundlik ja sõltumatu elektrisõidukitehnoloogia madala ülalpidamiskuluga, pistiklaadimise vajaduseta, väikese kütusekuluga ja vähese CO2 heitega, suutes igapäevastel pendelsõitudel läbida täiselektriliselt kuni 50% distantsist.
2,0-liitrine süsteem kasutab täielikult ära suurendatud sõidumugavuse, stabiilsuse, juhitavuse ja sõidumõnu, mis on omased äsja kasutusele võetud platvormile Toyota New Global Architecture (TNGA). See pakub juhtidele „erksamat sõitu“ suurema võimsuse ja rooli külge paigaldatud hoobadega, et sõidukogemus oleks dünaamilisem ja kütkestavam.
Toyota New Global Architecture (TNGA)
Toyota New Global Architecture (TNGA) kujutab endast kogu Toyota edasise ajami- ja sõidukiarenduse vundamenti. See tähistab pööret viisis, millel ettevõte disainib, konstrueerib ja toodab sõidukeid, ning on lahutamatult seotud ettevõtte missiooniga ehitada järjest paremaid autosid, mis on stiilsemad, mõnusamad juhtida ja ohutumad.
TNGA võtab kasutusele uued, kindlad juhised mitmesuguste nüüdisaegsete komponentide paigutamiseks, mis lihtsustavad sõidukite konstrueerimist. Need mõjutavad varjatud objekte ja annavad disaineritele vabaduse luua Aurisele madalama asendi ning meeldivamate proportsioonidega visuaalselt eristuv ja isikupärane ilme.
Uue Aurise TNGA platvorm tagab rahuldustpakkuvama sõidukogemuse tänu 20 mm võrra langetatud raskuskeskmele, mitmelülilisele tagavedrustusele ja jäigemale kerele, mille tähtsamad osad on ülitugevast terasest. Kõik need meetmed aitavad parandada juhitavust ja stabiilsust sõidumugavuse arvel kompromisse tegemata.
Saledam väliskuju
Oma eelkäijast pikem ja madalam uus Auris on dünaamilisema disaini ja esiosa kujundusega. Kogupikkus on kasvanud 40 mm võrra, kogukõrgus kahanenud ligi 20 mm võrra, kapoti kõrgus on lausa 47 mm väiksem kui praegusel mudelil. Tulemuseks on saledam kuju ja pilkupüüdvam, madalam kapott, mis omakorda suurendab ohutust, andes juhile selgema vaate läbi esiklaasi.
Esiosa uus kujundus on Toyota disainipõhimõtete „under priority catamaran“ ja „keen look“ järjekordne edasiarendus. Tagaosa uus vorm on ümaram, tugevdades visuaalset suhet sõiduki esi- ja tagaosa vahel. Uue Aurise dünaamilist disaini rõhutab veelgi valikuline kahetooniline värviskeem, kus kere värv on kombineeritud katuse, kõigi piilarite ja alumise esivõre musta viimistlusega.