Pärast 20 aastat liidripositsiooni hübriidautode tootjana oleme pühendunud Toyota hübriidauto oma klientidele veelgi ahvatlevamaks muutmisele. Uus Auris tutvustab täiesti uut 2,0-liitrist hübriidajamit dünaamilisema ja kütkestavama sõidukogemuse saamiseks. Sõidurõõm on kahtlemata meie eesmärk uue AYGO turuletoomisel tänu auto iseloomulikule esiosa disainile ja parematele linnasõiduomadustele. GR Supra Racing Concept annab lubaduse tuua tagasi legendaarne Supra.
Start Your Impossible
Tänavusel Genfi autonäitusel kinnitab Toyota oma pühendumust saada inimestele liikuvuslahendusi pakkuvaks ettevõtteks (Human Movement Company), mis on tugevasti seotud meie olümpia- ja paraolümpiapartnerlustega ja mis on kokku võetud meie sõnumisse „Start Your Impossible“. Meie eesmärk pakkuda kõigile veelgi paremat mobiilsust kajastub kolmes akutoitega elektrisõidukis: Concept-i, Concept-i RIDE ja Concept-i WALK.
Concept-i kasutab tehisintellekti ja täiustatud ühenduvust, et mõista juhi harjumusi ja eelistusi. Selle automatiseeritud juhtimisfunktsioonid teevad sõidu kergemaks, ohutumaks ja nauditavamaks. Concept-i RIDE on piiratud liikumisvõimega inimestele, näiteks ratastooli kasutajatele, täiesti jõukohane sõiduk. Concept-i WALK on kompaktne, kohandatav ja hea manööverdamisvõimega, sobides suurepäraselt liikumiseks jalakäijate aladel.
Veelgi enam, Toyota töötab järgmise põlvkonna vesinikutehnoloogia kallal, mida kasutab Fine-Comfort Ride. See kütuseelemendiga sõiduk vaatab üle 1000 km sõiduulatuse, kiire tangitavuse ja heitmete puudumisega tippklassi sedaanide tulevikku.
Hübriidajamite uus põlvkond
Toyota on alati olnud uhke selle üle, et ta kuulab oma kliente ja reageerib nendelt saadud tagasisidele. Pärast 20-aastast liidripositsiooni hübriidautode tootmises ja üle 11 miljoni sõiduki müüki kogu maailmas oleme huvitatud oma hübriidide edasisest täiustamisest ja uutele kliendisegmentidele atraktiivsemaks muutmisest. Seetõttu on Toyota alates uuest Aurisest otsustanud pakkuda oma põhimudeleid kahe hübriidajami valikuga: 1,8-liitrise ja täiesti uue, 2,0-liitrisega, mis kasutab täielikult ära suurendatud sõidumugavuse, stabiilsuse, juhitavuse ja sõidumõnu, mis on omased äsja kasutusele võetud platvormile Toyota New Global Architecture (TNGA).
Oma eelkäijast pikem ja madalam uus Auris on dünaamilisema disaini ja rabavama esiosa kujundusega. Kogupikkus on kasvanud 40 mm ja kõrgus kahanenud ligi 20 mm võrra, mille tulemuseks on saledam kuju ja parem vaade läbi esiklaasi.
Rohkem sõidurõõmu kui kunagi varem
Uus Toyota AYGO teeb oma maailmadebüüdi 2018. aasta Genfi autonäitusel tugevdatud noorusliku kuvandi ja parema jõudlusega, et meie väikseim mudel pakuks veelgi rohkem sõidurõõmu.
Mudel säilitab oma ikoonilise eesmise X-signatuuri, mis on nüüd teisenenud kahemõõtmelisest graafikast jõulisemaks, kolmemõõtmeliseks arhitektuurielemendiks. Uus AYGO on kohandatud vastama erinevate klientide maitsele ja vajadustele. Uue AYGO keskmes on x-play, mis on kõigi kohandamisvariantide aluseks. Uus esmaklassiline x-clusiv põhineb x-play standardspetsifikatsioonidel isikupärase kahetoonilise värviskeemiga, mis võimaldab valida kolme värvi vahel. Lisaks värskendavad AYGO mudelivalikut kaks eriväljaannet: x-cite ja x-trend.
Uue AYGO jõudlust ja sõidudünaamikat on parandatud veelgi paremate linnasõiduomaduste saamiseks, säilitades oma klassi väikseima kütusekulu.
TOYOTA GAZOO Racing: veelgi paremate autode ehitamine
Kaubamärk TOYOTA GAZOO Racing lansseeriti möödunud aastal, et võistelda autospordis ja teha veelgi paremaid autosid maanteesõiduks. TOYOTA GAZOO Racing on loonud kontseptsiooni GR Supra Racing, mis väljendab täiuslikult „sõidurõõmu“ taotlust, mis on loomuomane Toyota pühendumusele teha veelgi paremaid autosid.
Genfi autonäitusel maailmadebüüti tehes püüab GR-kontseptsioon ellu äratada Toyota hiilgava sportautopärandi kuulsaima mudeli nime ja vaimu ning demonstreerida Toyota pühendumust legendaarse Supra turule tagasitoomisel. Samuti näitab see sellise auto tulevast potentsiaali, mis suudab saavutada head jõudlust nii maanteel kui võistlusrajal. Kompaktsel kaheukselisel autol GR Supra Racing Concept on puhas esimootori ja tagaveoga veoskeem ja sõiduki ehitamiseks on kasutatud täiuslikke kergeid materjale.