Toyota edasimüüjal Elke Auto sai juba kuuendat korda kõrge Ichibani-nimeline kliendirahulolu auhinna. See annab tunnistust Eesti vanima Toyota edasimüüja jätkuvalt kõrgest tasemest ning pühendumisest klientide soovidele ja vajadustele.
Toyota Motor Company president Dr. van Zyl’i poolt Madriidis üle antud auhind lähtub suurepärastest kliendirahulolu näitajatest nii müügi kui ka järelteeninduse poolel. Kõrges konkurentsis, kus jälgiti viimase aasta tegevustulemusi ja vastavust Toyota standarditele, osales kokku ligi 2300 edasimüüjat 34 riigist.
Auhinda üle andes rõhutas Dr van Zyl pühendumise ja õige mõtteviisi olulisust, ning võimet suuta kliente lennult mõista: “Konkurendid võivad kopeerida meie tooteid ja teenindust, kuid klienti ka päriselt esikohale seadvat mõtteviisi on märgatavalt raskem jäljendada.”
Auhinna vastu võtnud Elke Auto tegevjuht Valdik Uski tänab omalt poolt kõiki kliente ja annab lubaduse ka edaspidi pakkuda linna parimat teenindust: “Meie eesmärk on pakkuda igaühele esmaklassilist kliendikogemust, mis paneb Elke Autosse tulnud inimesed naeratama ja nad lahkuvad alati hea tujuga.”
Käesoleval aastal 25. sünnipäeva tähistav Elke Auto AS pälvis sellise tunnustuse kuuendat korda – esimest korda tunnistati ettevõte Ichibani vääriliseks 2007. aastal, seejärel ka 2010., 2011., 2013. ja 2014. aastal ning nüüd ka tänavu.
Klienditeeninduse kõrge tunnustuse nimi – Ichiban – on jaapanikeelne sõna, mis tuleb väljendist Okyakusama Ichiban (“klient ennekõike”), milles Ichiban’i tähendus on “esimene” või “number üks”. Alates 2007. aastast, mil Toyota Motor Europe iga-aastast auhinda välja annab, on Toyota edasimüüjate kliendirahulolu näitajad Euroopas läbi viidud ettevõttesisese Toyota klientide rahuolu-uuringu kohaselt paranenud müügi valdkonnas 52,4% ja järelteeninduse valdkonnas 47,4%.