Väärtustades kõrgetasemelist klienditeenindust, tunnustab Toyota parimaid edasimüüjaid Euroopa kliendirahulolu auhinnaga

Väärtustades kõrgetasemelist klienditeenindust, tunnustab Toyota parimaid edasimüüjaid Euroopa kliendirahulolu auhinnaga

• Ichibani-nimelise Euroopa kliendirahulolu auhinna pälvisid 42 edasimüüjat 32 riigist.
• Edukaimaid edasimüüjaid tunnustati suurepärase klienditeeninduse eest.
• Elke Auto AS Eestist arvati selle auhinna vääriliseks juba neljandat korda.

Toyota Motor Europe (TME) kuulutas 2012. aasta Ichibani-nimelise Euroopa kliendirahulolu auhinna võitjad välja 22. mail Ateena kontserdimajas Zappeion Megaron. Üritusel viibis ka Kreeka turismiminister Olga Kefalogianni.

Kvaliteet on Toyota jaoks alati väga tähtsal kohal olnud. Võib lausa öelda, et see on ettevõtte nurgakivi. Just seepärast anti 32 riigi edasimüüjatele välja 42 auhinda, et avaldada neile tunnustust suurepärase klienditeeninduse eest nii müügi kui ka müügijärgsete teenuste valdkonnas.

Elke Auto AS arvati selle auhinna vääriliseks juba neljandat korda, pälvides sama auhinna ka aastatel 2007, 2010 ja 2011.

Pideva tulemusjälgimise alusel, mis kuulub ettevõtte tegevusstandardisse, hinnati umbes 2300 Euroopas tegutseva edasimüüja tulemusi. Väga tiheda konkursisõela läbinud võitjad paistavad silma esmaklassiliste tulemustega: nende eesmärk on klientide ootusi ületada.

Auhindade kätteandmise üritusel esinenud TME president ja tegevdirektor Didier Leroy sõnas: „Toyota peab väga oluliseks tipptasemel toodete ja teeninduse pakkumist, et tagada klientide rahulolu. Suur aitäh teile, Ichibani auhinna võitjad, selle eest, et olete heaks eeskujuks ja näitate teistele, kuidas klientide eest hästi hoolitseda!”

Ichiban on jaapanikeelne sõna, mis tuleb väljendist Okyakusama Ichiban („klient ennekõike”), milles Ichiban’i tähendus on „esimene” või „number üks”. Alates 2007.aastast, mil TME hakkas iga-aastast Ichibani auhinda välja andma, on Toyota edasimüüjate kliendirahulolu näitajad Euroopas läbiviidud ettevõttesisese Toyota klientide rahuolu uuringu kohaselt paranenud müügi valdkonnas umbes 43% ja müügijärgsete teenuste valdkonnas 34%.

Tagasi
Jälgi meid:
Veebipartner:
Sulge

Loading ...
Kasutame Elke veebilehel lisaks tehnilistele küpsistele ka Statistika- ja Reklaamküpsiseid. Valides "Nõustun", annad nõusoleku Statistika- ja Reklaamküpsiste kasutamiseks.
Vaata küpsiste kasutamise kohta täpsemat infot siit.