HAT-Auto võitis Ichibani tiitli

HAT-Auto võitis Ichibani tiitli
Toyota Motor Europe annab regulaarselt välja parima klienditeenindusega esindustele auhinda Ichiban. Väikeste Toyota esinduste kategoorias sai parima klienditeenindusega esinduse tiitli 2009. aastal Rakveres asuv HAT-Auto.

Alates 2009. aastast antakse Baltikumis välja kaks Ichibani auhinda, suurte ja väikeste esinduste kategoorias. Tiitli saab esindus, mille klienditeeninduse tase on stabiilselt kõrge nii müügi kui ka järelteeninduse valdkonnas. Taseme hindamise aluseks on klientide vahetu tagasiside ja regulaarselt tehtud kliendirahulolu uuringu tulemused.

 

Esmakordne tiitlivõit

HAT-Auto juhataja Hannes Vares räägib, et firma on Toyotaga koostööd teinud juba 1995. aastast alates. Selle aja jooksul on võidetud küll kõikvõimalikke auhindu, kuid Ichibani saaja au on neil esimest korda. „Seega ei oska veel öelda, millist mõju Ichiban avaldab. Küll võin arvata ja loota, et see tõstab eelkõige HAT-Auto usaldatavust kõigi meie klientide ja eelkõige uute klientide hulgas. Samuti annab tiitel töötajatele juurde usku iseendasse ja oma kolleegidesse, kogu kollektiivi,” kirjeldab Vares auhinna positiivset mõju.

 

„Mul ei tule kohe pähe ühtegi näidet, kus üksnes tänu võistlusele oleks midagi otseselt paranenud, küll aga areneme kindlasti meid külastanud klientide tagasiside abil. Suured tänud kõikidele, kes on leidnud oma kiires elutempos aega, et anda hinnang teeninduskogemusele meie esinduses,” toonitab Vares.

 

Mida saab klient võistlusest?
Kuidas mõjutab Ichiban HAT-Auto tegutsemist tulevikus? Loorberitele puhkama ei jääda. Need kuivavad ära ja hakkavad haiget tegema. „Aegki soosib kvalitatiivseid arenguid tunduvalt rohkem kui kvantitatiivseid,” tõdeb Vares. Nii nagu on erinevaid inimesi, on ka erinevaid ettevõtteid. Mõnel on suurem enesemotivatsiooni võime, teised vajavad lisamotivaatorit. „Nii on ka minu arvates Ichibaniga. On neid Toyota esindusi, mis suudavad jõudsalt areneda, toetudes selles kliendirahulolu uuringust saadud tagasisidele. Kindlasti on ka neid, kes vajavad lisamotivaatoreid. Edevus on edasi viiv jõud – uhke on olla esiletõstetud. Vähesed suudavad sellele väitele ennast salgamata vastu vaielda,” selgitab Vares tagamaid. Kliendi võit võistlusest on pidevalt arenev teenindustase ja seda mitte ainult otseste klienditeenindajate seas, vaid kogu esinduses.

Tagasi
Jälgi meid:
Veebipartner:
Sulge

Loading ...
Kasutame Elke veebilehel lisaks tehnilistele küpsistele ka Statistika- ja Reklaamküpsiseid. Valides "Nõustun", annad nõusoleku Statistika- ja Reklaamküpsiste kasutamiseks.
Vaata küpsiste kasutamise kohta täpsemat infot siit.