Uus RAV4

• Rohkem ruumi, mugavam ja suurem pakiruum, et vastu tulla aktiivsete perekondade vajadustele
• Uhiuus, eristuv ja ajatu väliskujundus Toyotale iseloomulike disainielementidega ning elegantne ja ergonoomiline sisekujundus
• Suurema jõudluse ning väiksema kütusekulu ja heitkogusega mootorivalik
• Uus integreeritud dünaamiline veosüsteem tagab suurepärased dünaamilised sõiduomadused maanteel ja suurendab ohutust
• Täiustatud ohutussüsteemid, mis on välja töötatud selleks, et saavutada E-NCAP sõidukite hindamise programmis viis tärni, ja tehnoloogiliselt täiustatud ohutusomadused

Neljanda põlvkonna RAV4 üleilmne esmaesitlus toimus 2012. aasta Los Angelese autonäitusel.

 

Kolm RAV4 põlvkonda on olnud müügil enam kui 150 riigis ja alates 1994. aastast on neid müüdud üle 4,5 miljoni, millest enam kui 1,2 miljonit müüdi Euroopa turgudel.

 

Eestis hõlmas eelmisel aastal RAV4 oma segmendi turuosast 10%.

 

Uus RAV4 on mõeldud aktiivse elustiiliga perekondadele, kes vajavad rohkem ruumi ja paindlikkust.

 

„Uuel RAV4-l on eripärane kujundus, rafineeritud tipptasemel salong ja uus integreeritud dünaamiline veosüsteem ning ökonoomsed mootorid, mis pakuvad klientidele kaasahaaravat sõidukogemust,” kirjeldab uut mudelit Toyota müügi- ja turundusjuht Raigo Kaseorg.

 

Rafineeritud väliskujundus

Neljanda põlvkonna RAV4 on oma eelkäijast 205 mm pikem, 30 mm laiem ja 25 mm madalam.

 

Toyota uue välimusega esiosa hõlmab ettevõtte „Under Priority” disainikeeles kujundatud esivõret, „Keen Looki” stiilis esitulesid ja LED-päevasõidutulesid, mis muudavad auto jõulisemaks ja dünaamilisemaks ning tagavad sportlikuma hoiaku maanteel.

 

Uue RAV4 profiilis on ühendatud ökonoomne ruumikasutus, tõusev vööjoon ja omanäoline siluett, mis iseloomustab kõiki Toyota kompaktsete linnamaasturite põlvkondi.

 

Terviklik katusespoiler ulatub tagaluugi peale, mis avaneb nüüd üles. Tagaluugil ei ole enam ka tagavararatast, mistõttu on uue RAV4 kujundus puhtam ja aerodünaamilisem.

 

Uuel RAV4-l on üheksa kerevärvi, sh kolm uut värvi selle mudelivaliku jaoks: Greyish Blue Mica Metallic, Moss Green ja Black Mica Metallic.

 

Uudne kvaliteetne sisekujundus

Uhiuus sisekujundus ühendab avara ja mugava salongi kokpitisarnase juhikohaga, väljendades RAV4-le omast praktilisust. Uus mudel on varasemast avaram ja kvaliteetsema viimistlusega ning tagab juhile parema keskendumise ja kaasahaaravama sõidukogemuse.

 

Uue armatuurlaua julget dünaamilist kujundust ilmestavad jõulised horisontaalsed kiired üleval ja all, mida katkestab metalse viimistlusega kumer liist.

 

Uue kujunduse puhast elegantsi rõhutavad veelgi kvaliteetsed materjalid ja pehme polsterdus paljudes kohtades, millega autos olijad kokku puutuvad. Ulatuslikult nahaga viimistletud armatuurlaud rõhutab salongi kvaliteeti.

 

Tänu kokpitisarnasele juhikohale on juhi asend uues RAV4-s ülimalt ergonoomiline ja väga mugav, tagades parema nähtavuse ette ja kaasahaaravama sõidukogemuse.

 

Juhiistme kõrgus puusa kohalt on madalam, istme kõrguse reguleervahemik suurem ja rooli kaldenurk väiksem.

 

Rohkem ruumi ja suurem paindlikkus

4,57 m kogupikkuse ja 2660 mm teljevahega uus RAV4 on nüüd oluliselt avaram, ent sõiduk on säilitanud oma kompaktsed välismõõtmed ja seeläbi ka hea manööverdusvõime.

 

Toyotale ainuomane istmesüsteem Easy Flat tagab RAV4 praktilisuse ja mitmekülgsuse, mida kliendid on harjunud ootama ühelt kompaktselt linnamaasturilt. Tagaistmeid saab 60 : 40 jaotusega kokku klappida, mis annab maksimaalse paindlikkuse, lisaks saab mõlemat istmeosa eraldi kallutada.

 

Pakiruumi on pikendatud ja see mahutab nüüd 547 liitrit.

 

MOOTORID

Mootorivalikus on nüüd 151 DIN hj 2,0-liitrine bensiinimootor ja võimas 150 DIN hj 2,2-liitrine D-4D diiselmootor. „Kõiki neid mootoreid iseloomustab madalam CO2 tase, mis on alla toodud keskmiselt 12%,” ütleb Kaseorg.

 

SÕIDUOMADUSED

RAV4 eelmise põlvkonna mudelid on tuntud oma sõidumugavuse, lihtsa juhitavuse ja väga hea manööverdusvõime poolest, ühtlasi võib neile loota ka kõige keerukamates teeoludes.

 

Tänu uuele, mugavamale ja suuremat keskendumist võimaldavale juhtimisasendile on uuel RAV4-l olemas kõik linnamaasturi põhiomadused, lisaks kuulub varustusse täiustatud esi- ja tagavedrustus, modifitseeritud elektriline roolivõimendi ja uus integreeritud dünaamiline veosüsteem koos uhiuue sportrežiimi funktsiooniga.

 

Koos annavad need uuendused uuele RAV4-le suurema stabiilsuse ja sportlikkuse nii märjal kui ka kuival teel, pakkudes klientidele kindlustunnet suurendavat, intuitiivsemat ja kaasahaaravamat sõidukogemust.

 

Integreeritud dünaamiline veosüsteem on keerukas ja kiire interaktiivne juhtsüsteem, mis koordineerib RAV4 uue 4WD dünaamilise momendijuhtimise süsteemi, sõiduki stabiilsuskontrolli (VSC) ja elektrilise roolivõimendi talitlust, et parandada selle kompaktse linnamaasturi sooritusvõimet, juhitavust ja ohutust.

 

OHUTUS JA TEHNOLOOGIA

Uus RAV4 vastab sõitjate ja jalakäijate kaitse väga rangetele standarditele, mis on välja töötatud selle Toyota kompaktse linnamaasturi kolme põlvkonna jooksul, lisaks on sõiduki aktiiv- ja passiivohutust veelgi täiustatud.

 

Kaseorg tõdeb: „Ülijäiga kerekonstruktsiooniga uus RAV4, millel on lööki hajutavad elemendid, tagab optimaalse kaitse sõitjatele ja jalakäijatele kokkupõrke korral ning on tehtud vastavaks Euro NCAP 2013. aasta range kokkupõrkekatse programmi viie tärni nõuetele.”

 

Uuele RAV4-le võib paigaldada ka kolm uut tehnilist lahendust, milleks on automaatsed kaugtuled, sõidurajalt lahkumise hoiatussüsteem ja pimeala monitor, mis suurendavad veelgi ohutust ja juhi mugavust.

 

Automaatsete kaugtulede süsteemi kuulub kaamera, mis jälgib ees olevat teed ning lülitab ees oleva või vastu tuleva sõiduki tuvastamisel kaugtuled automaatselt välja ja lähituled sisse.

 

Sõidurajalt lahkumise hoiatussüsteemis kasutatakse tuuleklaasi ette paigaldatud sõiduraja tuvastamise kaamera andurit, mis tuvastab sõiduki soovimatu kõrvalekaldumise oma sõidurajalt. Sel juhul hoiatab süsteem juhti kuuldava helisignaaliga ja universaalnäidiku ekraanile kuvatakse vilkuva joone ikoon.

 

Pimeala monitor teavitab juhti kõrvalrajal liikuvast, ent pimealasse jäävast sõidukist küljepeeglil süttiva hoiatuslambiga. Süsteem kasutab uue RAV4 tagaosa mõlemale küljele paigaldatud radariandureid, mis jälgivad juhi pimeala. Kui suunatuli on sisse lülitatud, hakkab hoiatuslamp juhi hoiatamiseks kindla intervalli järel vilkuma.

 

Uue RAV4 hinnad algavad 22 990 eurost.

 

Uue põlvkonna Toyota RAV4 jõuab Eesti müügisalongidesse alates märtsist.

Tagasi
Jälgi meid:
Veebipartner:
Sulge

Loading ...
Kasutame Elke veebilehel lisaks tehnilistele küpsistele ka Statistika- ja Reklaamküpsiseid. Valides "Nõustun", annad nõusoleku Statistika- ja Reklaamküpsiste kasutamiseks.
Vaata küpsiste kasutamise kohta täpsemat infot siit.