Interbrand nimetas Toyota 2012. aasta parimate ülemaailmsete kaubamärkide (Best Global Brands) aruandes, mis hiljuti avaldati, taas maailma kõige väärtuslikumaks automargiks. Käesoleva aasta Interbrandi aruande järgi on Toyota kaubamärgi väärtus aastaga kasvanud 9%. See kindlustab Toyota positsiooni absoluutarvestuse esikümnes.
Interbrandi kinnitusel tuleneb Toyota edu suuresti järjepidevast klientide lojaalsusest, muljetavaldavast keskkonnasäästlike toodete valikust(1), mille näiteks võib tuua Toyota Priuse, ja üha kasvavast menust nooremate tarbijate seas. Käesoleva aasta juunis tunnistati Toyota teist aastat järjest ka maailma kõige rohelisemaks kaubamärgiks. Interbrand tõstis eriti esile seda, et Toyota peab keskkonnasäästlikkust endiselt prioriteediks number üks ja ettevõtte eduloo võtmeks.
Interbrand käsitleb parimate ülemaailmsete kaubamärkide aruande koostamisel plussina pidevat investeerimist kaubamärki ning selle järjekindlat juhtimist. Aruande koostamise metoodikas arvestatakse paljude viisidega, kuidas kaubamärk ettevõttega suhestub ja sellele väärtust lisab.
Toyota 2012. aasta Euroopa jätkusuutlikkuse aruannet saab nüüd lugeda internetis aadressil http://toyota.eu/sustainability/.