Elke Auto pälvis Toyota Euroopa kliendirahulolu auhinna

Elke Auto pälvis Toyota Euroopa kliendirahulolu auhinna
ASile Elke Auto anti 6. mail Pariisis Champs Elyséel paiknevas Toyota esindussalongis toimunud tseremoonial üle suurt tunnustust väljendav auhind – Toyota Euroopa kliendirahulolu auhind Ichiban. Elke Auto AS pälvis sellise tunnustuse juba teist korda – esimest korda tunnistati ettevõte Ichibani vääriliseks 2007. aastal.

Tallinnas tegutseva Elke Auto Toyota esindust tunnustati erakordselt kõrge kliendirahulolu taseme saavutamise eest nii müügi kui ka müügijärgse teeninduse valdkonnas. Auhinna andis Elke Auto tegevdirektorile Valdik Uskile üle TME tegevjuht ja president Tadashi Arashima.

 

Umbes 2600 Euroopa edasimüüja seas läbi viidud hindamise käigus jälgiti esinduste viimase aasta tegevustulemusi ja vastavust Toyota standarditele. Väga rangete kriteeriumide alusel valiti välja 41 edasimüüjat Euroopas , kes pälvisid Toyota erilise tunnustuse.
Auhinnatseremoonial märkis Tadashi Arashima: “Kliendi seadmine esikohale on Toyota mõtteviisi üks alustalasid. Kõik meie meeskonna liikmed üle kogu Euroopa annavad endast kõik, et pakkuda klientidele alati parimat. Selles, et klientidele jääks Toyotast parim üldmulje, on müügiesindustel eriti tähtis roll. Tänased võitjad on parimatest parimad, kes tegelevad päevast päeva sellega, et kõik kliendid oleksid igati rahul.”

 

Ichiban on jaapanikeelne sõna, mis on osa väljendist Okyakusama Ichiban (“klient ennekõike”), milles Ichiban’i tähendus on “esimene” või “number üks”. Alates 2006. aastast, mil Toyota Motor Europe hakkas iga-aastast Ichibani auhinda välja andma, on Toyota edasimüüjate kliendirahulolu näitajad paranenud müügi valdkonnas umbes 19% ja müügijärgse teeninduse valdkonnas 13%.

Tagasi
Jälgi meid:
Veebipartner:
Sulge

Loading ...
Kasutame Elke veebilehel lisaks tehnilistele küpsistele ka Statistika- ja Reklaamküpsiseid. Valides "Nõustun", annad nõusoleku Statistika- ja Reklaamküpsiste kasutamiseks.
Vaata küpsiste kasutamise kohta täpsemat infot siit.