AURIS HSD-ga jõuab Full Hybrid Drive’i tehnoloogia seeriatootmisse

  • Ainus täishübriidmootor C-klassis
  • Sujuv, lõõgastav ja stressivaba sõidukogemus ülimadala müra-, vibratsiooni- ja jäikusetasemega
  • Hübriidsüsteemi maksimaalne võimsus 136 DIN hj
  • Oma klassi parim kütuseökonoomsus (3,8 l / 100 km) ja madalaim CO2 emissioonitase (89 g/km)
  • Neli sõidurežiimi, sh valitavad režiimid EV, ECO ja POWER
  • Aerodünaamiline, ainult hübriidile omane väliskujundus ja ainulaadsed detailid salongis
  • Väikesed omanikukulud — kõige väiksem kütusekulu C-klassis ja väga väikesed hoolduskulud

Auris HSD®, esimene ja ainus täishübriidmootoriga sõiduk tiheda konkurentsiga C-klassis, jõudis Eestis müügile septembris 2010. Tänu Toyota Hybrid Synergy Drive’i tehnoloogia kasutamisele on Auris oma klassis täiesti ainulaadne, ühtlasi on see esimene mudel, mille mootorivalikusse kuuluvad bensiini- ja diiselmootor ning täishübriidmootor.

 

Auris HSD on välja töötatud just Euroopa turu jaoks ja seda toodetakse Ühendkuningriigis Burnastonis asuvas Toyota Motor Manufacturingi tehases. Tema sõiduomadused ei ole võrreldavad ühegi teise sama klassi auto omadega. Hybrid Synergy Drive’i sõidumugavus ja märkimisväärselt vaikne töö on omadused, mis aitavad kujundada klientide arusaama Priuses esmakasutatud hübriidtehnoloogia väärtustest. Kliendid hindavad kindlasti selle kõige soodsama täishübriidtehnoloogia väikest kütusekulu linnasõidul ja väikeseid omanikukulusid.

 

Hybrid Synergy Drive’i süsteemi 1,8-liitrine VVT-i bensiinimootor ja elektrimootor võivad töötada nii teineteisest sõltumatult kui ka koos. Süsteemi maksimaalne võimsus on 136 DIN hj, mistõttu kiirendab Auris HSD sujuvalt 11,4 sekundiga 0—100 km/h. Sõiduki maksimaalne kiirus on 180 km/h. Need on parimad näitajad sõidukite hulgas, mille CO2 emissioonitase jääb alla 100 g/km.

 

Samas on täishübriidse Aurise kütusekulu Euroopa homologeeritud kombineeritud tsükli korral vaid 3,8 l / 100 km ja CO2 emissioonitase märkimisväärselt madal — üksnes 89 g/km. Nende näitajatega ei suuda konkureerida ükski teine C-klassi sõiduk. Auris HSD vastab Euro 5 emissioonistandardile ja kõigi eelduste kohaselt ka veel rangemale Euro 6 emissioonistandardile.

 

Lisaks sõidab Auris HSD ainulaadse valitava elektrirežiimi korral kuni kaks kilomeetrit kiirusel kuni 50 km/h täiesti olematu CO2 ja NOx emissiooniga (olenevalt aku laetusest ja sõidutingimustest). Auris HSD on praktiline ja universaalne viieukseline C-klassi sõiduk, mida on täiendatud Hybrid Synergy Drive’i tehnoloogia kõigi eelistega, mille hulka kuulub ka ökosõidunäidik, mis aitab juhil omandada rahulikku, kütuseökonoomset ja positiivset sõidustiili, maksimeerides seeläbi ka süsteemi ökonoomsust.

 

Tänu mitmete auhindadega pärjatud Toyota mootori igapäevasele valmisolekule, sõidumugavusele ja tähelepanuväärselt vaiksele tööle pakub Auris HSD oma klientidele peale erakordselt väikese kütusekulu ja madala CO2 emissioonitaseme ka sujuvat, rafineeritud, ühtlasi lõõgastavat ja stressivaba sõiduelamust. Mootori headust kinnitab ka tiitel „Aasta 2010 roheline mootor”.

 

Auris HSD täishübriidsüsteem tagab väikesed hoolduskulud ja erakordse töökindluse. Kuna Auris HSD varuosad on soodsad ja hooldustööd võtavad 3 vähem aega, on auto hoolduskulud 100 000 km kohta võrreldavad 1,0- liitrise Toyota Yarise kuludega. Priuse puhul on Hybrid Synergy Drive’i tehnoloogia väljapaistev töökindlus end juba praktikas tõestanud: Priuse hoolduskulud on teiste Toyota mudelitega võrreldes kõige väiksemad.

 

Auris HSD hind algab 345 600 kroonist (22 087 eurost).

Tagasi
Jälgi meid:
Veebipartner:
Sulge

Loading ...
Kasutame Elke veebilehel lisaks tehnilistele küpsistele ka Statistika- ja Reklaamküpsiseid. Valides "Nõustun", annad nõusoleku Statistika- ja Reklaamküpsiste kasutamiseks.
Vaata küpsiste kasutamise kohta täpsemat infot siit.