Uus Toyota Avensis - nüüd müügisalongides.

Uus Avensis on projekteeritud ja valmistatud Euroopas. Avensist, mille disain pärineb Euroopa arenduskeskusest Nice’is, toodetakse Inglismaal Burnastonis asuvates tehastes.

Välisilme on võimsam, dünaamilisem ja rafineeritum ning paneb proovile nii D-klassi traditsioonilised konkurendid kui ka kallimad esindusklassi margid. Valikus on sedaan- ja universaalkerega mudelid, kolm bensiini- ja kolm diiselmootorit ning kolm erinevat käigukasti.

 

Toyota Optimal Drive ja uued mootorid

Uus Avensis tutvustab täiesti uut konstrueerimisfilosoofiat – Toyota Optimal Drive. Selle põhieesmärk on suurendada võimsust ja väändemomenti, vähendades samas kütusekulu ja heitgaaside emissioonitaset.
Mootorid ja käigukastid on täiesti uued. Esmalt 1,6-liitrine baasmootor Valvematic võimsusega 132 hobujõudu. See mootor on samal ajal kiire ja ökonoomne. 1,8- või 2,0-liitriste võimsamate mootoritega on võimalik valida uus, ühtlaselt muutuva ülekandega Toyota Multidrive S käigukast (CVT). 2,0-liitrise mootori juurde saab valida sportliku käiguvahetuse roolirattal asuvate hoobadega. Nii bensiini- kui ka diiselmootoriga mudelite kõik käsikäigukastid on kuuekäigulised. Diiselmootori D4-D, mille võimsus on 150 hj, saab kombineerida kuuekäigulise automaatkäigukastiga, mida paljud kliendid pikisilmi ootavad.

 

Maksimumskoor Euro NCAP testis

Tänu põhjalikele eelnevatele katsetustele pälvis Avensis Euro NCAP ohutustestis parima võimaliku tulemuse ehk viis tärni. Palju turvapatju, aktiivsed peatoed ja sõiduki stabiilsuskontroll (VSC+) koos veojõukontrolliga (TRC) muudavad Avensise ohutuse valdkonnas suunanäitajaks.

 

Väiksemad omamiskulud

Hoolduskulud on praegusel ajal suure tähelepanu all. Meie konstrueerijad on teinud suuri jõupingutusi, et vähendada uue Avensise omamiskulusid. Loetleme siinkohal vaid mõned uuendused: uut tüüpi põrkeraud, mis vähendab väikesel kiirusel toimunud kokkupõrke korral remondikulusid; hooldusvaba nukkvõllikett; soodne elementfilter, millel on vaja vahetada ainult osa elemendist (kulude vähenemine 45%) ja pika tööeaga süüteküünal (kulude vähenemine 23%). Uue Avensisega kaasneb kolmeaastane garantii ja Eurocare’i hädaabiteenuse pakett, mis tagab maanteeabi kolme aasta jooksul.

 

Neli erinevat varustustaset paljude uute, täiustatud lisadega

Uuel Avensisel on neli erinevat varustustaset alates põhimudelist Linea Terra kuni kõrgeima varustustasemega esindusklassini. Juba Avensise põhimudel Linea Terra on hästi varustatud. Standardvarustusse kuuluvad käsijuhtimisega kliimaseade, elektrilised esiaknad ning MP3-mängijaga ühilduv raadio/CD-audiosüsteem koos kuue kõlari ja roolirattal asuvate juhtnuppudega. Suurema mugavuse tagamiseks kuulub elektriline käsipidur nüüdsest standardvarustusse. Lisavarustuse või kõrgema varustustasemega mudelite standardvarustuse hulka kuuluvad kõrgrõhulahendusega (HID) biksenoonesituled koos adapteeruva esituledesüsteemiga (AFS), mis järgivad kurvides maanteed.
Mõeldes neile, kes sõidavad pikemaid vahemaid, kuulub lisavarustusse puutetundliku ekraaniga (7 tolli) täismõõdus kaardiga navigeerimissüsteem koos multimeedialahendusega, mis sisaldab Bluetoothi vabakäeseadet (mobiiltelefoni ja heliedastuse jaoks), 11 kõlariga esindusklassi audiosüsteem, 10 GB HDD-muusikaserver ja taha paigaldatud parkimiskaamera. Ja lõpuks, universaalkerega mudelite kõrgemas varustustasemes on fantastiline panoraamkatus.

 

Hinnad alates 279 900 kroonist

Uue Avensise hinnad algavad 279 900 Eesti kroonist Linea Terra sedaankerega 1,6-liitrise mootoriga mudeli puhul. Universaalkerega mudelile lisandub 23 600 krooni.

Tagasi
Jälgi meid:
Veebipartner:
Sulge

Loading ...
Kasutame Elke veebilehel lisaks tehnilistele küpsistele ka Statistika- ja Reklaamküpsiseid. Valides "Nõustun", annad nõusoleku Statistika- ja Reklaamküpsiste kasutamiseks.
Vaata küpsiste kasutamise kohta täpsemat infot siit.