Toyota Prius on võitnud teist korda J.D. Power and Associates’i auhinna pärast üksikmudeli kõrgeima skoori saamist Suurbritannia kliendirahulolu-uuringus aastal 2008, säilitades sellega 2007. aastal hõivatud positsiooni.
Prius kogus 901 punkti 1000 võimalikust, kusjuures omanikud olid eriti rahul mudeli kvaliteedi ja töökindlusega. „Prius on omandanud juba ikoonilaadse staatuse keskkonnasõbralikkuse alal; nüüd selgub, et auto on eeskujuks ka töökindluse ja rahuolu vallas,” ütles ajakirja What Car? toimetaja Steve Fowler. „Siin on omal kohal paljud aspektid, mis tänapäeval enamikule autoostjatele tähtsana tunduvad: keskkonnasõbralik ja igati vähenõudlik, kuid ometi töökindel ja suurepärane sõiduriist.”
Kaubamärkide hulgas oli Toyota tänu tugevale tasemele kõigis klassides üldkokkuvõttes neljas. Aygo nagu ka Prius oli oma segmendi tipus, Yaris, Corolla ja RAV4 jõudsid oma kategoorias teisele kohale ning Verso jäi universaalsõidukite (MPV) seas kolmandaks.
Toyota (GB) haldusdirektor Miguel Fonseca ütles: „Me hindame kõrgelt klientide rahulolu omanikukogemuse kõigis aspektides. Meie jaoks on J.D. Power and Associates’i uuringu tulemused ja Priuse auhind vääriline tasu kogu ettevõttes ning keskuste võrgus tehtud tööle, kus toetatakse suurepäraseid tooteid eeskujuliku teenindusega. Ma käsitlen seda kui klientide heakskiitu hübriidtehnoloogial põhinevale jõuülekandele nii tänapäeval kui ka tulevikus.”
J.D. Power and Associates’i kliendirahulolu-uuring 2008 UK Customer Satisfaction Index Study koostati üle 16 000 vastuse põhjal, mis saadi vahemikus 2005. aasta septembrist 2006. aasta augustini registreeritud autode omanikelt, hõlmates kokku 28 kaubamärki ja 100 eri mudelit.