Toyota C-HR
Prindi

Laoautode pakkumised
Toyota hübriidi veojõuaku 10-aastane garantii
Vaata lisainfot
10-aastane Toyota Relax garantii nii uutele kui ka kasutatud Toyota mudelitele
Vaata lisainfot
Talverataste komplekt erihinnaga
Fikseeritud liisinguintress 0,99% | euriborist sõltumatu 4 aastaks
Vaata lisainfot

Uus C-HR 1.8 Hybrid Style Plus

Erimudel piiratud koguses ja erihinnaga

 

  • ERIHIND 32 900 €
  • 0,99% FIKSEERITUD LIISINGUINTRESS 4 AASTAKS
  • PARIM TAGASIOSTU PAKKUMINE
  • TALVERATASTE KOMPLEKT ERIHINNAGA
  • AUTOD LAOS OLEMAS

 

Vaata lähemalt

 

Julge on nüüd veel julgem

 

Nüüd saad end väljendada uue stiilse Toyota C-HR-iga. Reegleid eirav ja teedrajavast originaalist inspireeritud Toyota C-HR on auto, mille sarnast teist ei leidu. Ebatavalise disainiga uus Toyota C-HR julgeb erineda.

 

Fikseeritud liisinguintress 0,99% | euriborist sõltumatu 4 aastaks

  • TALVERATASTE KOMPLEKT ERIHINNAGA
  • PARIM TAGASIOSTU PAKKUMINE
  • KIIRE TARNE
  • TOYOTA C-HR HYBRID KUUMAKSE ALATES 321 €
  • TOYOTA C-HR PLUG-IN HYBRID KUUMAKSE ALATES 390 €

 

Vaata pakkumist

 

 

Uuenduslik välisilme

Traditsioone trotsiv stiil

Uus Toyota C-HR rikub kõiki reegleid. Oma kupeeliku stiili ja jõulise hoiakuga püüab see auto kõigi pilke.

 

 

Tuule loodud kuju

Hästi läbi mõeldud aerodünaamilise kujuga uuel Toyota C-HRil on kupeed meenutav voolujooneline profiil. See parandab sõidukogemust kõigis aspektides alates reaktsioonikiirusest kuni stabiilsuseni, kuid muudab sõidu ka vaikseks ja säästlikuks.

 

Julge uus Toyota C-HR

Enesekindel ja uuenduslik, selgete joonte ja dünaamilise profiiliga ideeauto on saanud reaalsuseks.

 

Sundimatult aerodünaamiline

Katkematu õhuvoo säilitamine liikumise ajal on saavutatud tänu sellele, et kõik uue Toyota C-HRi osad on aerodünaamiliselt optimeeritud. Alates siledast kerepõhjast kuni kaldus tagaklaasini teevad kõik õhuga koostööd, mitte ei tööta sellele vastu.

 

Iga detail loeb

Tasapinnalised uksekäepidemed, mida Toyota sõidukitel kasutatakse esimest korda, ja sisseehitatud esitulepesurid on puhta, skulptuurse stiili ja tõhusa aerodünaamika põhielemendid.

 

Valik, mis püüab pilku

Ambitsioonikas disain sünnib täiuslikest detailidest. Muljet avaldav radiaatorivõre ja läbitungivad LED-esituled loovad üheskoos silmatorkava vasarakujulise esiosa.

 

Täiuslikult täpne

Sportlikud kurvid, julged haakuvad geomeetrilised vormid ja väljendusrikas kahetooniline värvilahendus loovad põnevust tekitava mulje liikumisest.

 

Väljenda ennast

Uus Toyota C-HR on tühi lõuend, millel saad vabalt väljendada oma loovust. Leia võimsate värvidega paletilt sellele õiged toonid.

 

Julge disain nõuab suuri detaile

Eritöötlusega 20-tollised veljed koos auto laia ja enesekindla hoiakuga loovad võimsa visuaalse mulje.

 

 

Kerge ja õhuline ruum

Mitteliikuval klaasist panoraamkatusel on erikate, mis isoleerib kabiini, hoides seda talvel sooja ja suvel jahedana. Kuna päikesekatteid pole vaja, on auto kaal väiksem ja sõitjateruum jällegi suurem.

 

Loodud Sinu ümber

Sind ümbritseb mugavusest, tehnoloogiast ning sõiduelevusest kantud kerge ja õhuline sõitjateruum, mis on üles ehitatud keskendudes juhile, luues harmoonilise mulje.

 

Stiilne ruum

Igas mõttes esmaklassiline juhikoht vaimustab kontrastõmblustega, pehmete materjalide ja rahustava meeleoluvalgustusega. Eriliselt stiilsete keeruka kärjemustriga JBL-i kõlarite disain on sama vaimustav kui neist tulev heli.

 

Loodud kirega

Ergonoomilises juhtimisasendis vormitud sportistmed on mugavad, toetavad keha ja on kauni viimistlusega.

 

Nutikas tehnoloogia

Mugav kasutus

Rikkalike funktsioonidega, ent intuitiivne uus Toyota C-HR on mugav ja isikupärane sõiduk, mis arvestab Sinu vajadustega.

 

 

Valikuvõimalus

Alates ekraanikujundusest kuni juhikoha valgustuse värvitoonini saab kõiki auto aspekte Sinu stiili järgi kohandada.

 

Seadistatav meeleoluvalgustus

Juhikoha sensuaalsetesse joontesse integreeritud väljendusrikka meeleoluvalgustuse seadistamisel saab valida 14 teemavärvi ja 64 kohandatava värvi vahel. Samuti saab seda seadistada muutuma vastavalt kellaajale, kabiini temperatuurile ja valitud sõidurežiimile.

 

Digitaalne kujundus

Digitaalse universaalnäidiku neli ekraanikujundust – Casual, Smart, Sporty ja Thought – viivad selguse ja kasutajasõbralikkuse uuele tasemele.

 

Võta juhtimine enda kätte

Saad kasutada kõiki oma lemmikrakendusi, näiteks Spotifyd, millega saad sõidu ajal muusikat kuulata nii Apple CarPlay kui ka Android Auto kaudu. 2,0-liitrise pistikhübriidi laadimise ajakava funktsioon võimaldab laadida mugavalt ja soodsalt.

 

Nutikas navigeerimine

Pilvandmetel põhinev ja pidevalt värskendatav navigatsioonisüsteem kindlustab, et oled alati õigel teel. Ingliskeelsete häälkäsklustega, näiteks „Ütle sõidu pikkus“, saab anda sõidukile juhiseid ilma käte abita. Häälkäsklustega saab ka teha kõnesid ja saata sõnumeid.

 

Inimkeskne tehnoloogia

Pane paika digitaalse universaalnäidiku värv ja teema ning seadista selle välimus enda soovi järgi, valides nelja teema ja kolme ekraanikujunduse vahel.

 

Tere tulemast tagasi

Uus Toyota C-HR tervitab Sind enne iga sõitu välistulede süttimisega. Samuti kohandab see autosse istumisel istme automaatselt Sinu lemmikasendisse ja digitaalse juhikoha Sinu soovide järgi.

 

Juhtimine telefoni kaudu

Side autoga ei katke autost lahkudes. MyToyota rakenduses saad auto uksed ja aknad kaugjuhtimise abil turvaliselt lukustada.

 

Lihtsam igapäevaelu

Juhikoha juhtmevaba laadimisalus hoiab Sinu nutitelefoni alati laetuna – ilma juhtmete ja segaduseta. Elektrilise pakiruumiluugi sulgemiseks on vaja vaid nupuvajutust.

 

Jõuallikad

Elektrifitseeritud ja iselaadiv

Erksas ja hästi juhitavas uues Toyota C-HRis on ühendatud inspireeriv jõudlus ja luukpära mugavalt kiire juhitavus. Valikus on iselaadiv hübriid või pistikhübriid, millel on tõeline elektrisõiduki suutlikkus.

PLUG-IN HYBRID 220

 

  • Jõuallikas: Pistikhübriid
  • Võimsus: 223 DIN hj
  • Kütusekulu: 0.9 l/100 km*
  • CO₂: 19 g/km*
  • Kiirendus, 0–100 km/h (sekundit): 7.4 sekundit
  • Veoskeem: Esiveoline
  • Käigukast: e-CVT

 

* Kombineeritud tsükkel.

 

HYBRID 200

 

  • Jõuallikas: Hübriid
  • Võimsus: 197 DIN hj
  • Kütusekulu: 4.8–5.2 l/100 km*
  • CO₂: 108–117 g/km*
  • Kiirendus, 0–100 km/h (sekundit): 8.1 sekundit
  • Veoskeem: Nelikveoline
  • Käigukast: e-CVT

 

* Kombineeritud tsükkel.

 

Toyota laadijad

 

Vaata lähemalt

 

Ohutus

Ohutum sõit

Oma klassi parimate ohutusfunktsioonide tagamiseks on Toyota C‑HR varustatud Toyota T‑Mate’iga – Sinu abivalmis sõidupartneriga. Toyota T‑Mate koosneb süsteemidest, mis toetavad Sind ja muudavad sõidu turvalisemaks nii maanteel, linnatänaval kui ka parkimisel.

 

Ohutumad sõidud

Toyota T-Mate hõlmab viimase põlvkonna Toyota Safety Sense ohutuspaketti ja juhtmevabalt tehtavaid funktsiooniuuendusi.

 

Kaitsev tehnoloogia

Toyota C-HR kasutab tehnoloogiat, mis tagab Sinu turvalisuse, jälgides pidevalt sõidukeskkonda ja hoiatades Sind võimalike ohtude eest.

 

  • Kokkupõrke ennetussüsteem (PCS)

    Kokkupõrke ennetussüsteem tuvastab ohuolukorra ja aitab vältida kokkupõrkeid teiste sõidukite, jalakäijate ja ratturitega. See annab juhile märku helisignaali ja visuaalse hoiatuse ning pidurdusabisüsteemiga. Kui juht ei jõua õigel ajal pidurdada, rakenduvad pidurid kokkupõrke ennetamiseks või leevendamiseks automaatselt. Ristmikul kokkupõrgete vältimise abi ja ohuolukordade roolimisabi on päevasel ajal toeks, kui sõidad ristmikel või teed möödapõikeid.

     

  • Kohanduv kiirushoidik (ACC)

    See süsteem hoiab varem seadistatud pikivahet. Kui pikivahe muutub väiksemaks, vähendab süsteem kiirust ning vajaduse korral pidurdab ja süütab pidurituled. Kui sõidukil on liiklusmärkide jälgimise süsteem (RSA), tuvastab see süsteem ka Sinu marsruudil kehtivad kiiruspiirangud ja soovitab vajaduse korral aeglustamist. Kohanduv kiirushoidik peatab sõiduki täielikult, kui eesolev sõiduk peatub. Kerge vajutus gaasipedaalil või kiirushoidiku lülitil aktiveerib süsteemi uuesti.

     

  • Hädaolukorras peatumise abisüsteem (EDSS)

    Kui süsteem ei tuvasta mõne aja jooksul juhi tegevust, kõlab juhi tähelepanu äratamiseks helisignaal. Kui juhi tegevust ei tuvastata endiselt, peatab EDSS sõiduki sujuvalt, hoides seda samal ajal ohutult sõidurajal. Samuti aktiveeritakse teiste liiklejate hoiatamiseks ohutuled ning ukselukustus avatakse, et päästeteenistus saaks vajaduse korral hõlpsalt ligi.

     

  • Ennetav sõiduabi – aeglustusabi (PDA)

    See süsteem aitab eesolevale sõidukile lähenemise korral gaasipedaali lahtilaskmisel sujuvalt aeglustada.

     

  • Ohutuspaketi Toyota Safety Sense juhtmevabad värskendused

    Tarkvara juhtmevabad värskendused tagavad, et Toyota Safety Sense’i (TSS) funktsioonid ja täiustused on alati ajakohased.

     

  • Ohutu väljumise abi (SEA)

    Süsteem kasutab pimeala monitori, et aidata juhil vältida kokkupõrget avatud ukse või väljuvate reisijate ja tagant lähenevate sõidukite või jalgratturite vahel. Kui süsteem hindab kokkupõrke võimalikuks, süttib küljepeeglil märgutuli ning universaalnäidikul olev märgutuli koos helisignaaliga hoiatab reisijaid.

     

  • Tagaistme meeldetuletussüsteem (RSRS)

    Süsteem annab juhi näidikupaneelile hoiatuse, kui juht unustab autost väljudes midagi või kedagi tagaistmele. Märguanded: mudelist olenevalt hoiatus juhikoha näidikupaneelil ning vajadusel ka pärast auto lukustamist koos ohutulede ja helimärguandega.

     

  • Panoraamvaatemonitor (PVM)

    See süsteem muudab parkimise lihtsamaks ja turvalisemaks, ühendades nelja kaamera pildid ümbritsevast peaaegu ringvaateks.

     

 

Töökindlus

Uuenduslik ja kestlik

Uus Toyota C-HR keskendub kestlikkusele, kasutab rohkem ringlussevõetud ja mitteloomseid materjale ning vähendab süsinikuheidet tänu kaalu vähendavatele ja uuenduslikele tootmisprotsessidele.

 

Kestlikkuse olemus

Taaskasutatavad materjalid ning tulevast ringlussevõttu soodustav disain on Toyota põhimõtted, mis vähendavad tarbimist ja jäätmeid. Osa uue Toyota C-HRi elemente on toodetud rohkem kui 80% ulatuses ringlussevõetud materjalidest.​

 

Mitteloomsed materjalid

Uues Toyota C-HRis kasutatakse roolirattakattel ja istmeelementidel naha asemel uusi mitteloomseid materjale.

 

Ülitugev teras

Sõiduki oluliste piirkondade kereplekis kasutatakse ülitugevat terast, tänu millele on löögikaitse ja vastupidavus parem. Teras muudab uue Toyota C-HRi kergemaks ning parandab energiatõhusust ja kestlikkust.

 

Kerge konstruktsioon

Kaalu on vähendatud tänu uuenduslikule disainile, sh ülitugeva terase kasutamisele. Uus panoraamkatus on samuti varasemast kergem. Katuse täiustatud pinnatöötlus hoiab talvel sooja ja kaitseb suvel ülekuumenemise eest.

 

Valmistatud Euroopas

Uus Toyota C-HR on toodetud Toyota kõrgetasemelistes Euroopa tehastes. Nii nagu auto loomisel on oluliseks peetud keskkonnasäästlikkust, on ka tarneahel kujundatud nii, et transpordivajadus oleks minimaalne.

 

Helge tulevik

Uue Toyota C-HRi puhul on kasutatud ka värvilise plastivalu tehnoloogiat – keskkonnamõju vähendamiseks kasutatakse veepõhiseid värve. See tehnika annab luksusliku kõrgläikega viimistluse ja värvida pole vaja.

 

Väljenda ennast

Meie Toyota originaallisavarustuse valik täiendab Sinu Toyota C-HRi – olgu siis katuseboksiga või uusima kodulaadimislahendusega.

 

 

Korduma kippuvad küsimused

Elektri jõud: vastused Sinu küsimustele

 

Toyota hakkas hübriidautosid tootma enam kui 25 aastat tagasi ja jätkab püüdlemist heitkoguste vähendamise poole. Hübriidautodes on elektrimootor ja võimas bensiinimootor, mis tagavad muretu ja mugava sõidu.

 

Pistikhübriid

  • Mis vahe on Toyota hübriidelektri- ja pistikhübriid-elektrisõidukil?

    Hübriid- ja pistikhübriidsõidukitel on sarnane tehnoloogia, kuid üks oluline erinevus. Mõlemad kasutavad vaheldumisi kaht jõuallikat – tõhusat bensiinimootorit ja iselaadivat hübriidakut. Kuid pistikhübriidsõidukitel on suurema mahutavusega aku, mis pakub paremaid elektri jõul sõitmise omadusi. Pistikhübriide saab erinevalt täishübriidautodest laadida välise energiaallikaga.

  • Kui suur on Toyota pistikhübriidi sõiduulatus?

    Mõni Toyota pistikhübriid suudab sõita täiselektrilises režiimis kuni 75 km. Kui aku peaks pikal sõidul tühjaks saama, lülitub sõiduk sujuvalt tagasi hübriidrežiimi, kus liigutakse bensiini ja elektri ühisel jõul ning toimub aku taaslaadimine elektri regenereerimise teel.

  • Kuidas laadida Toyota pistikhübriidautot?

    Pistikhübriidi laadimiseks on mitu võimalust. Tavalisse pistikupessa ühendamine on lihtne ja mugav võimalus laadida autot öösel ning paljudel juhtudel on see ka äärmiselt ökonoomne. Optimaalse kiiruse huvides laeb aku sobiva laadimiskaabli ja kodulaadijaga end täis vaid paari tunniga – see on võrreldav mõne mobiiltelefoni laadimiseks kuluva ajaga.

  • Kas pistikhübriidide omamine on kallis?

    Pistikhübriidid säästavad raha mitmel viisil. Regulaarne laadimine vähendab märkimisväärselt kütusekulu – mõne Toyota pistikhübriidi täis akuga saab sõita kuni 100 km vaid ühe liitri kütusega. Tänu vähematele kuluvosadele, nagu piduriklotsid ja ketaspidurid, on pistikhübriid-elektrisõidukeid ka soodsam hooldada.
     

  • Kui kaua pistikhübriidi akud vastu peavad?

    Toyota pistikhübriidi akud on mõeldud vastu pidama kogu sõiduki eluea. Veel suurema meelerahu tagamiseks on igal akul 5 aastat või 100 000 km läbisõiduni kehtiv* tootjagarantii, mis pikeneb hübriidajami iga-aastase korrasoleku kontrolli korral Toyota esinduses kuni kümne aastani. Kui aku eluiga hakkab lõppema, kindlustab Toyota tagasivõtusüsteem aku ohutu ja vastutustundliku käitlemise.
     

    * Oleneb sellest, kumb tingimus täitub varem

 

Hübriid

  • Mis on hübriidauto?

    Hübriidauto on sõiduk, mille puhul võimaldab sisepõlemismootori või säästliku elektrimootori rakendamine kasutada kaht energiaallikat: bensiinimootorit ja elektrimootorit.

  • Kas hübriidauto töötab elektri jõul?

    Hübriidauto saab elektrijõudu kasutada kohaltvõtuks ning koguni sõita sellega kiirusel kuni 50 km/h. Et enamik Toyota hübriidautosid on iselaadivad, laetakse tühjenevat akut mootoris üle jääva energiaga.

  • Kas hübriidautot peab laadima?

    Hübriidautos kasutatakse uudset akude iselaadimistehnoloogiat. Seda sõidukit nimetataksegi hübriidelektriautoks, sest ta kasutab kaht energiaallikat. See tähendab, et erinevalt täiselektrilisest sõidukist ja pistikhübriidist ei ole hübriidautot vaja aku laadimiseks vooluvõrku ühendada.

  • Kas hübriidtehnoloogia on töökindel?

    Toyota hübriidsõiduki uuenduslik akutehnoloogia peab vastu kogu auto eluea. Mõnda mehaanilist osa, näiteks sidurit, generaatorit ja starterit, enam polegi – tänu sellele on ettenägematute kulude risk tulevikus veelgi väiksem. Lisaks on kõigil uutel hübriidi komponentidel, sh akul, Toyota 5-aastane / 100 000 km läbisõiduni kehtiv* garantii.

     

    * Sõltub sellest, kumb tingimus täitub varem.

  • Mis vahe on eri tüüpi hübriididel?

    Hübriidelektrisõidukeid on kolme tüüpi: kerghübriidid, täishübriidid ja pistikhübriidid. Kerghübriidid kasutavad elektrimootorit ainult mootori toetamiseks kiirendamisel ja ökonoomsel kiirusel, auto ei saa sõita ainult elektrimootori jõul. Toyota täishübriidiga või iselaadiva hübriidiga saab elektrirežiimis sõita kuni 80% linnasõitudest, kus kiirus on kuni 50 km/h. Pistikhübriid töötab samamoodi nagu hübriid, kuid on suurema akuvõimsusega – see parandab elektrirežiimis sõidu omadusi.

 

Laoautode pakkumised
Toyota hübriidi veojõuaku 10-aastane garantii
Vaata lisainfot
10-aastane Toyota Relax garantii nii uutele kui ka kasutatud Toyota mudelitele
Vaata lisainfot
Talverataste komplekt erihinnaga
Fikseeritud liisinguintress 0,99% | euriborist sõltumatu 4 aastaks
Vaata lisainfot

Hinnakiri

hübriid (bensiin + elekter)

Mark, mudelStyleLuxuryPremiere EditionGR SPORTGR SPORT Premiere EditionActiveStyle Plus (erimudel)
Toyota Toyota C-HR 1.8 Hybrid 140, 72 kW
esivedu, automaat, hübriid (bensiin + elekter), linnamaastur, 5 ust, 5 kohta
35 20038 80033 20032 900
Toyota Toyota C-HR 2.0 Hybrid 200 AWD-i, 112 kW
nelikvedu, automaat, hübriid (bensiin + elekter), linnamaastur, 5 ust, 5 kohta
39 80044 20047 40045 45047 400

Ava varustuse võrdlus

pistikhübriid (bensiin + elekter)

Mark, mudelStyleLuxuryPremiere EditionGR SPORTGR SPORT Premiere Edition
Toyota Toyota C-HR 2.0 Plug-in Hybrid 220, 112 kW
esivedu, automaat, pistikhübriid (bensiin + elekter), linnamaastur, 5 ust, 5 kohta
39 90044 60047 90045 80047 900

Ava varustuse võrdlus

0,99% FIKSEERITUD LIISINGUINTRESS 4 AASTAKS*

 

Pakkumine kehtib Elke esindustes kuni 30.09.2024 esmaregistreeritud autodele või seni, kuni kampaaniaautod on saadaval. Pakkumisi ei saa kombineerida.

Näidiskalkulatsioon: Toyota Liisingu aastase fikseeritud intressimäära 0,99% puhul on 40 450.00 € (netohind) maksva sõiduki finantseerimisel kuumakse alates 381 € tingimusel, et sissemakse on 10%, lepinguperiood 48 kuud, jääkmaksumus 47%, läbisõidupiirang 20 000 km/aastas ja lepingutasu 250 €. Kasutusse võetav krediidisumma on 36 405.00 € ja krediidikulukuse määr on nimetatud tingimustel 1.04% aastas. Krediidi saamiseks vajalik sõlmida kindlustusleping. Krediidi kogusumma on 41 607.13 €, tagasimaksete arv 48. Krediidi kogusumma arvutamisel on arvesse võetud krediidisummat, intressikulu, lepingutasu ning ei ole arvestatud võimalikke sõiduki registreerimiskulusid, riigilõive, hindamisakti tasu ega finantseerimise eeltingimuseks oleva kasko- ja liikluskindlustuse makse suurust. Finantsteenuse pakkuja on Luminor Liising AS, tegevusluba 4.1-1/98, tegevuskoht Liivalaia 45, Tallinn 10145, tel. +372 710 1300. Tutvuge liisingutingimustega ning vajaduse korral konsulteerige asjatundjaga.

Jälgi meid:
Veebipartner:
Sulge

Loading ...
Kasutame Elke veebilehel lisaks tehnilistele küpsistele ka Statistika- ja Reklaamküpsiseid. Valides "Nõustun", annad nõusoleku Statistika- ja Reklaamküpsiste kasutamiseks.
Vaata küpsiste kasutamise kohta täpsemat infot siit.