Toyota C-HR
Uus C-HR 1.8 Hybrid Style PlusErimudel piiratud koguses ja erihinnaga
|
Julge on nüüd veel julgem
Nüüd saad end väljendada uue stiilse Toyota C-HR-iga. Reegleid eirav ja teedrajavast originaalist inspireeritud Toyota C-HR on auto, mille sarnast teist ei leidu. Ebatavalise disainiga uus Toyota C-HR julgeb erineda.
Fikseeritud liisinguintress 0,99% | euriborist sõltumatu 4 aastaks
|
Uuenduslik välisilme
Traditsioone trotsiv stiil
Uus Toyota C-HR rikub kõiki reegleid. Oma kupeeliku stiili ja jõulise hoiakuga püüab see auto kõigi pilke.
Tuule loodud kujuHästi läbi mõeldud aerodünaamilise kujuga uuel Toyota C-HRil on kupeed meenutav voolujooneline profiil. See parandab sõidukogemust kõigis aspektides alates reaktsioonikiirusest kuni stabiilsuseni, kuid muudab sõidu ka vaikseks ja säästlikuks. |
Julge uus Toyota C-HREnesekindel ja uuenduslik, selgete joonte ja dünaamilise profiiliga ideeauto on saanud reaalsuseks. |
Sundimatult aerodünaamilineKatkematu õhuvoo säilitamine liikumise ajal on saavutatud tänu sellele, et kõik uue Toyota C-HRi osad on aerodünaamiliselt optimeeritud. Alates siledast kerepõhjast kuni kaldus tagaklaasini teevad kõik õhuga koostööd, mitte ei tööta sellele vastu. |
Iga detail loebTasapinnalised uksekäepidemed, mida Toyota sõidukitel kasutatakse esimest korda, ja sisseehitatud esitulepesurid on puhta, skulptuurse stiili ja tõhusa aerodünaamika põhielemendid. |
Valik, mis püüab pilkuAmbitsioonikas disain sünnib täiuslikest detailidest. Muljet avaldav radiaatorivõre ja läbitungivad LED-esituled loovad üheskoos silmatorkava vasarakujulise esiosa. |
Täiuslikult täpneSportlikud kurvid, julged haakuvad geomeetrilised vormid ja väljendusrikas kahetooniline värvilahendus loovad põnevust tekitava mulje liikumisest. |
Väljenda ennastUus Toyota C-HR on tühi lõuend, millel saad vabalt väljendada oma loovust. Leia võimsate värvidega paletilt sellele õiged toonid. |
Julge disain nõuab suuri detaileEritöötlusega 20-tollised veljed koos auto laia ja enesekindla hoiakuga loovad võimsa visuaalse mulje.
|
Kerge ja õhuline ruumMitteliikuval klaasist panoraamkatusel on erikate, mis isoleerib kabiini, hoides seda talvel sooja ja suvel jahedana. Kuna päikesekatteid pole vaja, on auto kaal väiksem ja sõitjateruum jällegi suurem. |
Loodud Sinu ümberSind ümbritseb mugavusest, tehnoloogiast ning sõiduelevusest kantud kerge ja õhuline sõitjateruum, mis on üles ehitatud keskendudes juhile, luues harmoonilise mulje. |
Stiilne ruumIgas mõttes esmaklassiline juhikoht vaimustab kontrastõmblustega, pehmete materjalide ja rahustava meeleoluvalgustusega. Eriliselt stiilsete keeruka kärjemustriga JBL-i kõlarite disain on sama vaimustav kui neist tulev heli. |
Loodud kiregaErgonoomilises juhtimisasendis vormitud sportistmed on mugavad, toetavad keha ja on kauni viimistlusega. |
Nutikas tehnoloogia
Mugav kasutus
Rikkalike funktsioonidega, ent intuitiivne uus Toyota C-HR on mugav ja isikupärane sõiduk, mis arvestab Sinu vajadustega.
Valikuvõimalus
Alates ekraanikujundusest kuni juhikoha valgustuse värvitoonini saab kõiki auto aspekte Sinu stiili järgi kohandada.
Seadistatav meeleoluvalgustusJuhikoha sensuaalsetesse joontesse integreeritud väljendusrikka meeleoluvalgustuse seadistamisel saab valida 14 teemavärvi ja 64 kohandatava värvi vahel. Samuti saab seda seadistada muutuma vastavalt kellaajale, kabiini temperatuurile ja valitud sõidurežiimile. |
Digitaalne kujundusDigitaalse universaalnäidiku neli ekraanikujundust – Casual, Smart, Sporty ja Thought – viivad selguse ja kasutajasõbralikkuse uuele tasemele. |
Võta juhtimine enda kätteSaad kasutada kõiki oma lemmikrakendusi, näiteks Spotifyd, millega saad sõidu ajal muusikat kuulata nii Apple CarPlay kui ka Android Auto kaudu. 2,0-liitrise pistikhübriidi laadimise ajakava funktsioon võimaldab laadida mugavalt ja soodsalt. |
Nutikas navigeeriminePilvandmetel põhinev ja pidevalt värskendatav navigatsioonisüsteem kindlustab, et oled alati õigel teel. Ingliskeelsete häälkäsklustega, näiteks „Ütle sõidu pikkus“, saab anda sõidukile juhiseid ilma käte abita. Häälkäsklustega saab ka teha kõnesid ja saata sõnumeid. |
Inimkeskne tehnoloogiaPane paika digitaalse universaalnäidiku värv ja teema ning seadista selle välimus enda soovi järgi, valides nelja teema ja kolme ekraanikujunduse vahel. |
Tere tulemast tagasiUus Toyota C-HR tervitab Sind enne iga sõitu välistulede süttimisega. Samuti kohandab see autosse istumisel istme automaatselt Sinu lemmikasendisse ja digitaalse juhikoha Sinu soovide järgi. |
Juhtimine telefoni kauduSide autoga ei katke autost lahkudes. MyToyota rakenduses saad auto uksed ja aknad kaugjuhtimise abil turvaliselt lukustada. |
Lihtsam igapäevaeluJuhikoha juhtmevaba laadimisalus hoiab Sinu nutitelefoni alati laetuna – ilma juhtmete ja segaduseta. Elektrilise pakiruumiluugi sulgemiseks on vaja vaid nupuvajutust. |
Jõuallikad
Elektrifitseeritud ja iselaadiv
Erksas ja hästi juhitavas uues Toyota C-HRis on ühendatud inspireeriv jõudlus ja luukpära mugavalt kiire juhitavus. Valikus on iselaadiv hübriid või pistikhübriid, millel on tõeline elektrisõiduki suutlikkus.
PLUG-IN HYBRID 220
* Kombineeritud tsükkel. |
HYBRID 200
* Kombineeritud tsükkel. |
Toyota laadijad
|
Ohutus
Ohutum sõit
Oma klassi parimate ohutusfunktsioonide tagamiseks on Toyota C‑HR varustatud Toyota T‑Mate’iga – Sinu abivalmis sõidupartneriga. Toyota T‑Mate koosneb süsteemidest, mis toetavad Sind ja muudavad sõidu turvalisemaks nii maanteel, linnatänaval kui ka parkimisel.
Ohutumad sõidudToyota T-Mate hõlmab viimase põlvkonna Toyota Safety Sense ohutuspaketti ja juhtmevabalt tehtavaid funktsiooniuuendusi. |
Kaitsev tehnoloogiaToyota C-HR kasutab tehnoloogiat, mis tagab Sinu turvalisuse, jälgides pidevalt sõidukeskkonda ja hoiatades Sind võimalike ohtude eest. |
-
Kokkupõrke ennetussüsteem (PCS)
Kokkupõrke ennetussüsteem tuvastab ohuolukorra ja aitab vältida kokkupõrkeid teiste sõidukite, jalakäijate ja ratturitega. See annab juhile märku helisignaali ja visuaalse hoiatuse ning pidurdusabisüsteemiga. Kui juht ei jõua õigel ajal pidurdada, rakenduvad pidurid kokkupõrke ennetamiseks või leevendamiseks automaatselt. Ristmikul kokkupõrgete vältimise abi ja ohuolukordade roolimisabi on päevasel ajal toeks, kui sõidad ristmikel või teed möödapõikeid.
-
Kohanduv kiirushoidik (ACC)
See süsteem hoiab varem seadistatud pikivahet. Kui pikivahe muutub väiksemaks, vähendab süsteem kiirust ning vajaduse korral pidurdab ja süütab pidurituled. Kui sõidukil on liiklusmärkide jälgimise süsteem (RSA), tuvastab see süsteem ka Sinu marsruudil kehtivad kiiruspiirangud ja soovitab vajaduse korral aeglustamist. Kohanduv kiirushoidik peatab sõiduki täielikult, kui eesolev sõiduk peatub. Kerge vajutus gaasipedaalil või kiirushoidiku lülitil aktiveerib süsteemi uuesti.
-
Hädaolukorras peatumise abisüsteem (EDSS)
Kui süsteem ei tuvasta mõne aja jooksul juhi tegevust, kõlab juhi tähelepanu äratamiseks helisignaal. Kui juhi tegevust ei tuvastata endiselt, peatab EDSS sõiduki sujuvalt, hoides seda samal ajal ohutult sõidurajal. Samuti aktiveeritakse teiste liiklejate hoiatamiseks ohutuled ning ukselukustus avatakse, et päästeteenistus saaks vajaduse korral hõlpsalt ligi.
-
Ennetav sõiduabi – aeglustusabi (PDA)
See süsteem aitab eesolevale sõidukile lähenemise korral gaasipedaali lahtilaskmisel sujuvalt aeglustada.
-
Ohutuspaketi Toyota Safety Sense juhtmevabad värskendused
Tarkvara juhtmevabad värskendused tagavad, et Toyota Safety Sense’i (TSS) funktsioonid ja täiustused on alati ajakohased.
-
Ohutu väljumise abi (SEA)
Süsteem kasutab pimeala monitori, et aidata juhil vältida kokkupõrget avatud ukse või väljuvate reisijate ja tagant lähenevate sõidukite või jalgratturite vahel. Kui süsteem hindab kokkupõrke võimalikuks, süttib küljepeeglil märgutuli ning universaalnäidikul olev märgutuli koos helisignaaliga hoiatab reisijaid.
-
Tagaistme meeldetuletussüsteem (RSRS)
Süsteem annab juhi näidikupaneelile hoiatuse, kui juht unustab autost väljudes midagi või kedagi tagaistmele. Märguanded: mudelist olenevalt hoiatus juhikoha näidikupaneelil ning vajadusel ka pärast auto lukustamist koos ohutulede ja helimärguandega.
-
Panoraamvaatemonitor (PVM)
See süsteem muudab parkimise lihtsamaks ja turvalisemaks, ühendades nelja kaamera pildid ümbritsevast peaaegu ringvaateks.
Töökindlus
Uuenduslik ja kestlik
Uus Toyota C-HR keskendub kestlikkusele, kasutab rohkem ringlussevõetud ja mitteloomseid materjale ning vähendab süsinikuheidet tänu kaalu vähendavatele ja uuenduslikele tootmisprotsessidele.
Kestlikkuse olemusTaaskasutatavad materjalid ning tulevast ringlussevõttu soodustav disain on Toyota põhimõtted, mis vähendavad tarbimist ja jäätmeid. Osa uue Toyota C-HRi elemente on toodetud rohkem kui 80% ulatuses ringlussevõetud materjalidest. |
Mitteloomsed materjalidUues Toyota C-HRis kasutatakse roolirattakattel ja istmeelementidel naha asemel uusi mitteloomseid materjale. |
Ülitugev terasSõiduki oluliste piirkondade kereplekis kasutatakse ülitugevat terast, tänu millele on löögikaitse ja vastupidavus parem. Teras muudab uue Toyota C-HRi kergemaks ning parandab energiatõhusust ja kestlikkust. |
Kerge konstruktsioonKaalu on vähendatud tänu uuenduslikule disainile, sh ülitugeva terase kasutamisele. Uus panoraamkatus on samuti varasemast kergem. Katuse täiustatud pinnatöötlus hoiab talvel sooja ja kaitseb suvel ülekuumenemise eest. |
Valmistatud EuroopasUus Toyota C-HR on toodetud Toyota kõrgetasemelistes Euroopa tehastes. Nii nagu auto loomisel on oluliseks peetud keskkonnasäästlikkust, on ka tarneahel kujundatud nii, et transpordivajadus oleks minimaalne. |
Helge tulevikUue Toyota C-HRi puhul on kasutatud ka värvilise plastivalu tehnoloogiat – keskkonnamõju vähendamiseks kasutatakse veepõhiseid värve. See tehnika annab luksusliku kõrgläikega viimistluse ja värvida pole vaja. |
Väljenda ennast
Meie Toyota originaallisavarustuse valik täiendab Sinu Toyota C-HRi – olgu siis katuseboksiga või uusima kodulaadimislahendusega.
Korduma kippuvad küsimused
Elektri jõud: vastused Sinu küsimustele
Toyota hakkas hübriidautosid tootma enam kui 25 aastat tagasi ja jätkab püüdlemist heitkoguste vähendamise poole. Hübriidautodes on elektrimootor ja võimas bensiinimootor, mis tagavad muretu ja mugava sõidu.
Pistikhübriid
-
Mis vahe on Toyota hübriidelektri- ja pistikhübriid-elektrisõidukil?
Hübriid- ja pistikhübriidsõidukitel on sarnane tehnoloogia, kuid üks oluline erinevus. Mõlemad kasutavad vaheldumisi kaht jõuallikat – tõhusat bensiinimootorit ja iselaadivat hübriidakut. Kuid pistikhübriidsõidukitel on suurema mahutavusega aku, mis pakub paremaid elektri jõul sõitmise omadusi. Pistikhübriide saab erinevalt täishübriidautodest laadida välise energiaallikaga.
-
Kui suur on Toyota pistikhübriidi sõiduulatus?
Mõni Toyota pistikhübriid suudab sõita täiselektrilises režiimis kuni 75 km. Kui aku peaks pikal sõidul tühjaks saama, lülitub sõiduk sujuvalt tagasi hübriidrežiimi, kus liigutakse bensiini ja elektri ühisel jõul ning toimub aku taaslaadimine elektri regenereerimise teel.
-
Kuidas laadida Toyota pistikhübriidautot?
Pistikhübriidi laadimiseks on mitu võimalust. Tavalisse pistikupessa ühendamine on lihtne ja mugav võimalus laadida autot öösel ning paljudel juhtudel on see ka äärmiselt ökonoomne. Optimaalse kiiruse huvides laeb aku sobiva laadimiskaabli ja kodulaadijaga end täis vaid paari tunniga – see on võrreldav mõne mobiiltelefoni laadimiseks kuluva ajaga.
-
Kas pistikhübriidide omamine on kallis?
Pistikhübriidid säästavad raha mitmel viisil. Regulaarne laadimine vähendab märkimisväärselt kütusekulu – mõne Toyota pistikhübriidi täis akuga saab sõita kuni 100 km vaid ühe liitri kütusega. Tänu vähematele kuluvosadele, nagu piduriklotsid ja ketaspidurid, on pistikhübriid-elektrisõidukeid ka soodsam hooldada.
-
Kui kaua pistikhübriidi akud vastu peavad?
Toyota pistikhübriidi akud on mõeldud vastu pidama kogu sõiduki eluea. Veel suurema meelerahu tagamiseks on igal akul 5 aastat või 100 000 km läbisõiduni kehtiv* tootjagarantii, mis pikeneb hübriidajami iga-aastase korrasoleku kontrolli korral Toyota esinduses kuni kümne aastani. Kui aku eluiga hakkab lõppema, kindlustab Toyota tagasivõtusüsteem aku ohutu ja vastutustundliku käitlemise.
* Oleneb sellest, kumb tingimus täitub varem
Hübriid
-
Mis on hübriidauto?
Hübriidauto on sõiduk, mille puhul võimaldab sisepõlemismootori või säästliku elektrimootori rakendamine kasutada kaht energiaallikat: bensiinimootorit ja elektrimootorit.
-
Kas hübriidauto töötab elektri jõul?
Hübriidauto saab elektrijõudu kasutada kohaltvõtuks ning koguni sõita sellega kiirusel kuni 50 km/h. Et enamik Toyota hübriidautosid on iselaadivad, laetakse tühjenevat akut mootoris üle jääva energiaga.
-
Kas hübriidautot peab laadima?
Hübriidautos kasutatakse uudset akude iselaadimistehnoloogiat. Seda sõidukit nimetataksegi hübriidelektriautoks, sest ta kasutab kaht energiaallikat. See tähendab, et erinevalt täiselektrilisest sõidukist ja pistikhübriidist ei ole hübriidautot vaja aku laadimiseks vooluvõrku ühendada.
-
Kas hübriidtehnoloogia on töökindel?
Toyota hübriidsõiduki uuenduslik akutehnoloogia peab vastu kogu auto eluea. Mõnda mehaanilist osa, näiteks sidurit, generaatorit ja starterit, enam polegi – tänu sellele on ettenägematute kulude risk tulevikus veelgi väiksem. Lisaks on kõigil uutel hübriidi komponentidel, sh akul, Toyota 5-aastane / 100 000 km läbisõiduni kehtiv* garantii.
* Sõltub sellest, kumb tingimus täitub varem.
-
Mis vahe on eri tüüpi hübriididel?
Hübriidelektrisõidukeid on kolme tüüpi: kerghübriidid, täishübriidid ja pistikhübriidid. Kerghübriidid kasutavad elektrimootorit ainult mootori toetamiseks kiirendamisel ja ökonoomsel kiirusel, auto ei saa sõita ainult elektrimootori jõul. Toyota täishübriidiga või iselaadiva hübriidiga saab elektrirežiimis sõita kuni 80% linnasõitudest, kus kiirus on kuni 50 km/h. Pistikhübriid töötab samamoodi nagu hübriid, kuid on suurema akuvõimsusega – see parandab elektrirežiimis sõidu omadusi.