Toyota võtab Euroopas kasutusele kaubamärgi uue kujunduse ja annab märku uue ajastu saabumisest – aeg on end ümber positsioneerida autotootjast mobiilsuslahendustele keskendunud ettevõtteks. Uuenenud logo ja disainikeel avalikustatakse 20. juulil.
Uue visuaalse identiteedi keskmes on eelkõige lihtsus ning seejuures on lähtutud neljast põhimõttest: tulevikule keskendunud mõtlemine, mobiilsusvalmidus, esmaklassiline kvaliteet ning järjepidevus kõigis äriüksustes ja allkaubamärkides. Uus logo võetakse kasutusele kõigis suhtluskanalites, kuid sõidukid kannavad endiselt selle eelmist versiooni.
Toyota Motor Europe`i müügi, turunduse ja kliendikogemuse valdkonna asepresident Didier Gambart ütles, et visuaalne kujundus sai loodud homset päeva silmas pidades. “Meie tähelepanu keskmes on veelgi tihedamad kliendisuhted, mis aitavad klientidel pidada sammu Toyota edusammudega elektrisõidukite, mobiilsusteenuste ja veebipõhise jaekaubanduse valdkonnas. Kujunduse värskenduskuuri eesmärk on hoida klientidega eri suhtluskanalites paremat kontakti. Avalikkus saab lõpptulemust esimest korda näha sel nädalal, kui toimub Yarise uue hübriidmudeli – neljanda põlvkonna uudse ja uuendusliku linnaauto – esitlus.”
Toyota kaubamärgi uus logo on minimalistliku kahemõõtmelise kujundusega ja sellelt on eemaldatud Toyota sõnamärk, kuna tunnussümbol ise on Euroopas üldtuntud. Kujunduslahendust iseloomustavad lihtsus, selgus ja tänapäevasus.
Uus visuaalne identiteet on mitmeotstarbeline, sobides nii veebikeskkonda kui ka füüsilistesse tingimustesse, ning selle välja töötamisel on arvestatud üha mitmekesisemaks muutuva kliendibaasiga. Samuti ühtlustab uus logo Toyota eri ärivaldkondi, sh nimetusi. Näiteks Toyota kasutatud autode programmi Toyota Plusi hakkab asendama heakskiidumärgis Toyota Approved Used.