• Ideeauto FT-Bh maailma esmaesitlus. FT-Bh on taskukohane kompaktne linnaauto, mis demonstreerib terviklikku lähenemist heitkoguste vähendamisele.
• Puhast tõelist sõidunaudingut pakkuva sportauto GT 86 Euroopa esmaesitlus.
• Ideeautode TOYOTA NS4 ja FCV-R Euroopa esmaesitlus. Esimene neist on uue põlvkonna pistikühendusega hübriidmudel (PHEV) ja teine kütuseelemendiga sõiduk (FCV).
• Esmaesitlusele Euroopas tuleb ka ideeauto TOYOTA diji*, mis pakub enneolematult paindlikke kohandamis- ja isikupära lisamise võimalusi.
82. Genfi autonäitusel jõuab järjekordselt avalikkuse ette hulk Toyota uusi mudeleid, alates emotsioone kütvast GT 86-st ja lõpetades uusi sõidukiklasse vallutava täishübriidse tehnoloogia näidetega.
Yaris Hybrid
Maailma esmaesitlusele tuleb B-klassis tõeliselt värske tuulepuhanguna mõjuv Yaris Hybrid. See on sõiduk, millest kujuneb Euroopa turu kõige taskukohasem täishübriidne mudel ning mis muudab Toyota hübriidtehnoloogia Toyota Hybrid Synergy Drive® kättesaadavaks enneolematult laiale tarbijaskonnale. Yaris Hybrid on küll vaikne, kuid samas väga vilgas; avara salongiga, kuid väljast väga kompaktsete mõõtmetega. Lisaks kujuneb temast B-klassi kõige väiksema heitkogusega mudel.
Ideeauto FT-Bh
Samuti esimest korda maailmas esitlusele tulev ideeauto FT-Bh on ülikerge täishübriidne sõiduk, mille heitkogus on väikestest tootmiskuludest hoolimata väga tagasihoidlik. Selle ideeauto juures on hoidutud igasuguste eksootiliste ja kallite materjalide ning keerukate protsesside kasutamisest – hakkama on saadud ainult autotööstuses levinud lahendustega.
GT 86
Genfis teeb Euroopa debüüdi ka Toyota palavalt oodatud sportauto GT 86, mis jõuab Euroopas müügile käesoleva aasta suvel. Toyota uusim sportmudel pakub puhast meelierutavat sõidunaudingut ja kaasahaaravat sõidukogemust taskukohase hinnaga.
Ideeautod TOYOTA NS4 ja FCV-R
Ideeautod TOYOTA NS4 ja FCV-R jõuavad Euroopas esimest korda avalikkuse ette. TOYOTA NS4 on uue põlvkonna pistikühendusega hübriidsõiduk (PHEV), mis on suunatud nõudlikele klientidele, kes soovivad hübriidtehnoloogia kõrval ka tipptasemel disaini, rafineeritud keskkonda ja kaasahaaravaid sõiduelamusi. Ideeauto FCV-R on TOYOTA järjekordne samm vesinikkütusega sõidukite seeriatootmisse andmise poole. Toyota esimene kütuseelementidega sedaani tüüpi sõiduk (FCV) peaks jõudma turgudele 2015. aastal.
TOYOTA diji
Genfi autonäitusel teeb Euroopa debüüdi ka TOYOTA diji, mis pakub enneolematult paindlikke kohandamis- ja isikupära lisamise võimalusi. Kogu kere – nii välispind kui ka salong – toimib otsekui ekraan. Juht saab oma soovi järgi kerevärvi ja ekraanide välimust muuta. Sõnumite ja teabe kuvamine on sama lihtne kui rakenduste allalaadimine. Lisaks suudab TOYOTA diji ümbritsevate sõidukite ja taristuga suhelda, et pakkuda tõeliselt sidusat ja lõbusat sõidukogemust.
Toyota pressikonverents toimub teisipäeval, 6. märtsil kell 10.15 (Kesk-Euroopa aeg).