GRMN SPORTS HYBRID Concept II on täiustatud versioon bensiini-elektri sportkontseptsioonist, mida esitleti näitusel Tokyo Auto Salon 2010. Selle väljatöötamise eesmärgiks on väljendada naudingut autodest. Sõidukit iseloomustavad uus disain ja täiustatud sporthübriidi AWD süsteem, kus peamine jõuallikas (bensiinimootor, tagarattaid käitav mootor ja ülekanne) asuvad kere keskel ja esirattaid käitav mootor ees – seda kõike selleks, et parandada manööverdamisvõimet, suurendada sõidumõnu ja tagada parem stabiilsus. Samas annab avatud katusega sõitmine elektrirežiimil värskendava ja meeliülendava sõidukogemuse.
TMC tõi esimese bensiini-elektrimootoriga sõiduki seeriatootmisesse 1997. aastal ning on juba pikemat aega teinud aktiivset tööd, et kasutada hübriidtehnoloogiat ka võidusõidu- ja sportautodes. GRMN SPORTS HYBRID Concept II on järgmine samm selles suunas.
Mootor
|
Tüüp
|
2GR-FXE
|
Töömaht
|
3456 cm3
|
|
Maksimaalne võimsus
|
183 kW (249 hj)
|
|
Süsteem
|
Maksimaalne võimsus
|
220 kW (299 hj)
|
Kere
|
Pikkus
|
4350 mm
|
Laius
|
1890 mm
|
|
Kõrgus
|
1200 mm
|
|
Teljevahe
|
2575 mm
|
|
Mass
|
Kuni 1500 kg
|
|
Sõiduki konstruktsioon
|
Bensiinimootor keskel, elektrimootor ees
|
|
Rehvid
|
Ees
|
225/40R19
|
Taga
|
255/35R19
|
1 GAZOO asutatud sõidukite arendus- ja mootorispordi toetusprogramm, mis haldab ka 1998. aastal loodud GAZOO.com kliendiportaali ning üldsusele mõeldud „GAZOO mura“ sõite ja „Drive Kingdom“ ulatuslikke katsesõite.
2 Tuletatud nimest „Meister of Nürburgring“ (Nürburgringi meister), mille all on mõeldud Hiromu Naruset (1944–2010), kes oli TMC katsesõitja ja GAZOO võidusõidumeeskonna juht.