Toyota Genfi autonäitusel

Toyota Genfi autonäitusel
Toyota eesmärki – töötada välja üha uusi keskkonda säästvaid sõidukeid – sai näha käesoleva aasta Genfi autonäitusel. Muuhulgas debüteeris seal kaks uut hübriid-ideeautot, mis on selgeks tõestuseks, et Hybrid Synergy Drive® tehnoloogia võimaldab pakkuda kõige erinevamaid personaalse transpordi lahendusi.
  • Toyota eesmärk: nullemissioon
  • Hübriidjõuülekanne on Toyota põhiline keskkonnatehnoloogia
  • Kaks uut hübriid-ideeautot: Hybrid X ja FT-HS
  • Auris, uus Toyota
  • Avensise mudelivaliku täiendus

    Genfi autonäitusel rõhutab Toyota seda, kui oluliseks peab ettevõte autode keskkonnakoormust vähendavate lahenduste väljatöötamist ja ellurakendamist. Selle strateegia keskmes on Toyota Hybrid Synergy Drive® tehnoloogia, mis on oma ala maailma juhtivaid tehnoloogiaid ja on suur samm täiusliku ökoauto loomise suunas. Selles kontekstis usub Toyota, et jõuülekannete täiustamine teenib keskkonda kolmel viisil: vähendades kütusekulu, muutes heitgaase puhtamaks ja toetades uute energialiikide kasutuselevõttu. Samaaegselt võimaldab see uus tehnoloogia töötada välja uusi ideid autode jaoks ja Toyotal liikuda uute eesmärkide poole.

    Genfi autonäitusel 2007 teevad oma maailmaesitluse Hybrid-X – tegemist on ideeautoga, mis on loonud hübriidautode jaoks uue disainimaailma ja mis samas esitleb tuleviku hübriidautodes kasutatavaid tehnoloogilisi võimalusi. Toyota Euroopa disainikeskuses ED² projekteeritud Hybrid X on äärmiselt ruumikas ja mugav neljaukseline ja nelja istmega ideemudel.

     

     

    Selle vastandiks on ideeauto FT-HS, mis on lühend sõnadest Future Toyota Hybrid Sports ja mis esitleb Toyota nägemust 21. sajandi sportautost. Ühendades Toyota Hybrid Synergy Drive® tehnoloogia sportautole omaste tunnustega, on FT-HS näol ületatud vastuolu keskkonnasõbralikkuse ja sõidumugavuse vahel. FT-HS ideeauto on ees asetseva mootoriga tagaveoline sportauto, mis kiirendab 0–100 km/h umbes nelja sekundiga. Võimsale 3,5-liitrisele V6-mootorile lisandub järgmise põlvkonna Hybrid Synergy Drive® jõuülekanne, mille võimsuseks peaks olema umbes 400 hobujõudu.

    Auris, nüüd esitletav uus Toyota mudel, tutvustab esimest korda Euroopas Aurise kolmeukselist versiooni, millel on eksklusiivne kroomitud kerevärv ja spetsiaalselt disainitud veljed.

    Tänu oma uuenduslikule disainile ja täiustatud jõuülekandele on Aurisel selge roll Toyota strateegias: vähendada autode heitmeid. Alustades auto projekteerimist suunaga salongist väljapoole, andsid Toyota disainikeskuse ED² disainerid Aurisele originaalse ja erinäolise kerekuju, mis on ühtaegu lühike ja kõrge, suurendades maksimaalselt salongi ruumikust ja reisijamugavust ning samas vähendades auto ruumivajadust ja liiklusummikuid. Aurise kõrge disain ei ole saavutatud kütusekulu arvelt, sest autol on oma klassi parim aerodünaamika (Cd = 0,29) ja väiksem õhutakistus, samas kui Toyota moodsa jõuülekandetehnoloogia abil on vähendatud nii bensiini- kui diiselmootorite kütusekulu.

    Toyota Avensisele, Toyota lipulaevale Euroopas, on lisatud uusi moodsaid seadmeid ja täiendatud olemasolevaid, mis on koondatud uude suurepärast kvaliteeti ja väärtust pakkuvasse GPS-paketti. Lisatud on puutetundlik ekraan, täismõõdus kaardiga navigatsioonisüsteem koos digitaalse raadio, Bluetooth-ühilduvuse ja MP3-mängijaga. GPS-paketis on ka uued 16- või 17-tollised valuveljed ja uus kerevärv.

    Avensisega on Toyota taas tõestanud, kui oluline on ettevõtte jaoks keskkonnakaitse ja kahjulike heitmete vähendamine. 2007. aasta Avensis tuleb turule väga konkurentsivõimeliste ja ökonoomsete diiselmootorite valikuga, kuhu kuuluvad 2,2-liitrine D-4D 180 Clean Power, oma klassi puhtaim diiselmootor, ja uus D-4D 125, millele on saadaval diisliosakeste filter.

    Official Geneva MS website

  • Tagasi
    Jälgi meid:
    Veebipartner:
    Sulge

    Loading ...
    Kasutame Elke veebilehel lisaks tehnilistele küpsistele ka Statistika- ja Reklaamküpsiseid. Valides "Nõustun", annad nõusoleku Statistika- ja Reklaamküpsiste kasutamiseks.
    Vaata küpsiste kasutamise kohta täpsemat infot siit.