Toyota Ichiban
Ichiban on kõrgeim klientide ja Toyota tunnustus edasimüüjale klienditeeninduse kvaliteedi eest. Tiitliga kaasneb eelkõige klientide kiitus ning kõrged ootused kvaliteetsele teenindusele, seda nii müügis kui ka järelteeninduses.
2006. aastal muutis Toyota Baltic oma kliendirahulolu-uuringute ülesehitust ja liitus üle-Euroopalise Toyota rahulolu-uuringu süsteemiga. Süsteemi eesmärk on tagada, et kõik Toyota esindused hindaks klientide rahulolu ühtsete põhimõtete järgi.
Rahulolu-uuringute peaeesmärk on selgitada, kui palju on igal edasimüüjal täiesti rahulolevaid kliente, kes hindavad teenindust kõrgeima võimaliku hindega. Edasimüüjat, kellel on kõige rohkem täiesti rahulolevaid kliente, austab Toyota Ichiban märgiga, mida võib pidada omamoodi kvaliteedimärgiks.
Ichiban on jaapanikeelne sõna, osa väljendist Okyakusama Ichiban (klient ennekõike), milles Ichiban’i tähendus on „esimene” või „number üks”.
![]() |
![]() |
Elke on esimene ja ka ainuke Balti riikides, kes on pälvinud antud auhinna kolmteist korda.
![]() |
Rakveres asuv Elke Toyota müügiesindus pälvis parima teeninduskvaliteediga Toyota-müüja tiitli Ichiban, mis antakse Toyota edasimüüjale, kelle klienditeeninduse tase on stabiilselt kõrge. |
![]() |
Toyota edasimüüja Elke Mustamäe sai juba kaheksandat korda kõrge Ichibani-nimelise kliendirahulolu auhinna. |
![]() |
Toyota edasimüüja Elke Mustamäe sai seitsmendat korda kõrge Ichibani-nimelise kliendirahulolu auhinna. |
![]() |
Tallinna ettevõtet Elke Mustakivi tunnustati erakordselt hea klienditeeninduse eest nii müügi kui ka müügijärgsete teenuste valdkonnas. |
![]() |
4. mail toimus Berliinis Toyota Motor Europa pidulik Ichibani auhindade üleandmise gala. Eestist pälvis juba kolmandat korda Euroopa maineka Toyota kliendirahulolu auhinna Ichiban Elke Mustamäe. |
![]() |
Elke Mustamäele anti 6. mail Pariisis Champs Elyséel paiknevas Toyota esindussalongis toimunud tseremoonial üle suurt tunnustust väljendav auhind – Toyota Euroopa kliendirahulolu auhind Ichiban. |