Miks on sillastendi reguleerimine oluline?
Kevadine rehvivahetuse hooaeg on käes ning on aeg teha olulised ettevalmistused, et Sinu Toyota oleks suveks valmis. Oluline on juba täna hinnata olemasolevate suverehvide seisukorda. Vajadusel jõuad uued suverehvid soetada Elkest.
Rehvide puhul tuleb esmalt hinnata mustrisügavuse vastavust ettenähtud normidele – lubatud minimaalne mustrisügavus suverehvidel on 1,6 mm, soovitavalt võiks minimaalne rehvijääk olla 3–4 mm, tagamaks ohutu ja murevaba sõidu kõikides oludes. Lisaks tuleb hinnata, kas rehvid on terved ning ühtlaselt kulunud – sellest tulenevalt soovitame kontrollida ja vajadusel reguleerida auto veermiku geomeetriat vahetult pärast igat hooajalist rehvivahetust ehk kaks korda aastas.
Auto veermiku geomeetria tähendab auto rataste joondust auto kere suhtes, mis peab vastama autotootja poolsetele parameetritele. Veermiku seadenurgad muutuvad aja jooksul vedrustusele mõjuvast koormusest ja sellest tulenevast loomulikust kulumisest. Sõiduki sildade korrektne reguleerimine tagab auto parema juhitavuse ja ühtlasema rehvipinna kulumise, mis pikendab rehvide eluiga ning seeläbi suurendab sõiduohutust.
Veermiku reguleerimine on justkui hooldustöö, mida ei tasuks edasi lükata, kindlasti tuleks teostada sildade reguleerimine pärast veermiku remonti või juhtudel, kui märkad rehvide ebaühtlast kulumist. Samuti aitab sillastend ennetada ebaühtlaselt kulunud rehvidest tulenevat suuremat sõidumüra, veermiku enneaegset kulumist, rooli kiskumist ning suuremat kütusekulu.
Veermiku reguleerimise eelduseks on korras veermik, reguleerimiseks vajalikud kinnituspunktid peavad liikuma, rehvid peavad olema ühtlaselt kulunud ning rehvirõhk peab olema seadistatud vastavalt tootja spetsifikatsioonile. Tööde edukaks läbiviimiseks teostame alati vajalike sõlmede kontrolli, vajadusel teavitame Sind leitud puudustest ning teeme pakkumise lisatöödeks.
Tehtud töödest annab hooldusnõunik ülevaate ning väljastame Sulle värvilise väljatrüki, kus on välja toodud algne ja lõplik veermiku geomeetria.