TOYOTA ELEKTRIFITSEERITUD AUTOD
Meie elud, eelistused ja harjumused on erinevad. Igaüks peaks saama nautida mugavaid ja säästlikke liikuvuslahendusi, mis sobivad just talle. Seetõttu ongi Toyota valikus neli elektrifitseeritud jõuallikat: hübriid, pistikhübriid, täiselektriline ja vesinik.
Mõnel elektrifitseeritud autol, nagu hübriidil ja pistikhübriidil, on ka bensiinimootor ja need lülituvad sujuvalt kahe jõuallika vahel. Teistel, nagu Toyota bZ4X, on puhtalt elektrilised jõuallikad. Nii saad Sina valida just omale sobivaima tehnoloogia ja nautida oma igapäevaseid sõite.
LEIA SOBIV ELEKTRIFITSEERITUD TOYOTA
Hübriid
Elektri ja bensiini jõud kahe maailma parimaid omadusi ühendavas täiustatud jõuülekandes.
Laadimisvaba Tangi tavaliselt Sõida tavaliselt Väike heitkogus Väike kütusekulu |
Pistikhübriid
Võimas hübriidtehnoloogia ja täiselektriline võimekus igapäevasõitude tegemiseks elektrirežiimis.
Tangi tavaliselt Sõida tavaliselt Lihtne laadimine Täiselektriline võimekus Võimas ja säästlik |
Täiselektriline
Akutoitega elektriautod sõidavad ainult aku jõul, pakkudes sõidurõõmu ja madalat heitetaset.
Dünaamiline sõit Lihtne laadida Suur sõiduulatus Sujuv ja vaikne |
Vesinik
Mirai ühendab tipptasemel tehnilised uuendused elegantse kujunduse ja dünaamilise sõiduga, jättes endast maha vaid puhta vee.
Kiire tankimine Puuduvad kahjulikud heitmed Mugav sõit elektri jõul Suur sõiduulatus |
TUTVU MEIE ELEKTRIFITSEERITUD MUDELITE VALIKUGA
Hübriid
-
Yaris
Hind alates 22 200 € -
Yaris Cross
Hind alates 25 250 € -
Corolla sedaan
Hind alates 25 900 € -
Corolla luukpära
Hind alates 27 500 € -
Corolla Touring Sports
Hind alates 29 800 € -
Corolla Cross
Hind alates 32 700 € -
Toyota C-HR
Hind alates 32 900 € -
RAV4
Hind alates 37 900 € -
Camry
Hind alates 38 900 € -
Highlander
Hind alates 56 100 €
Pistikhübriid
Täiselektriline
Vesinik
ENESEKINDLALT IGAL TEEL
SõiduulatusSõiduulatusel on oluline roll elektri jõul liikumisel. Meie hübriidmudelite kasutamine on väga lihtne – neid tangid tavalisel viisil bensiiniga. Vesiniku-, pistikhübriid- ja elektrimudelitel on aga igaühel oma eelised. Siin on ülevaade sellest, milline variant sobib kõige paremini Sinu sõiduvajadustega.
|
LaadimineLaadimine on lihtne nii kodus kui ka avalikes laadimisjaamades. Meie hübriide ja pistikhübriide saab tankida tavapäraselt bensiiniga, kuid sõita siiski elektri jõul. Vesinikkütuseelemendiga elektriautot tankides saad vaid mõne minutiga sadade kilomeetrite pikkuse sõiduulatuse. Vaata lähemalt, kuidas oma elektrifitseeritud Toyota sõiduki kõiki võimalusi maksimaalselt ära kasutada.
|
ÜLEMINEK TASUB ÄRA
Vähenda oma jalajälgeElektrifitseeritud autodel on palju eeliseid. Väiksem CO₂ heitkogus tuleb kasuks keskkonnale ja tähendab ühtlasi väiksemaid sõidukimakse. |
Vali sobiv laadimisviisElektriauto üks eeliseid on laadimine Sulle sobival ajal ja kohas. Saad autot laadida nagu telefoni öösel kodus, siis kui ise magad – see on soodne ja lihtne viis. |
Kasuta maksusoodustusiElektriautodele kehtivad maksusoodustused ja ostutoetused muudavad ülemineku veel soodsamaks. |
Väiksem kütusekuluKui plaanid elektriauto laadimise endale sobivale ajale, võib see olla ajasäästlikum ja soodsam kui bensiini- või diiselmootoriga auto tankimine. |
LEIA OMA
|
KORDUMA KIPPUVAD KÜSIMUSED
-
Mida tähendab ingliskeelne lühend EV ja kuidas elektrisõiduk töötab?
Lühend EV tähendab Electric Vehicle ehk elektrisõidukit. Samuti võid kohata ingliskeelset lühendit BEV, mis tähendab akutoitega elektrisõidukit (Battery Electric Vehicle). Mõlemal juhul on sisepõlemismootori asemel elektrimootor ja kütusepaagi asemel aku. Elektriautosid laetakse, neid ei tangita. Elektrisõidukid sõidavad erakordselt sujuvalt ja vaikselt, suudavad võimsalt kiirendada ning pakuvad uudset ja paeluvat sõidukogemust.
-
Mis vahe on hübriidil ja elektriautol?
Elektriauto kasutab ainult akuenergiat. Hübriididel on säästlik bensiinimootor ja elektriline jõuallikas, mis koosneb iselaadivast akust ja elektrimootorist. Hübriidid kasutavad vaheldumisi bensiini ja elektrit, see toimub märkamatult.
-
Mis vahe on hübriidil ja pistikhübriidil?
Nagu hübriidid, kasutavad ka pistikhübriidid vaheldumisi kaht jõuallikat – bensiinimootorit ja akutoitega elektrimootorit. Pistikhübriidi aku on aga suurem, võimaldades suuremat täiselektrilise sõidu võimekust, paremaid sõiduomadusi ning koos regulaarse laadimisega on ka heitkogused ja kütusekulu väiksemad.
-
Mis on vesinikukütuseelemendiga elektriauto?
Tavaline elektriauto töötab aku jõul ja seda tuleb tühjaks saamisel laadida. Vesiniku jõul töötav elektriline kütuseelemendiga auto toodab vajaliku elektri ise, kasutades autosse integreeritud kütuseelemendiplokki.